Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing wielkich możliwości Jak sprzed.~WAWA 24H

11-03-2015, 8:37
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 21.70 zł     
Użytkownik orbito-pl
numer aukcji: 5074119115
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 25    Wyświetleń: 16   
Koniec: 11-03-2015 08:41:07

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2014
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

SPRZEDAJĄCY

ul. Aluzyjna 33c/801
03-149 Warszawa
NIP: 118[zasłonięte]125-13

LISTY ZWYKŁE

Listy ekonomiczne to przesyłki nierejestrowane. Wysyłamy je na
wyłączne ryzyko Kupującego!

ODBIÓR OSOBISTY

odbiór osobisty

Zobacz więcej: opis + mapki.

BANK

Konto bankowe (mBank):
35 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 068543

W tytule przelewu koniecznie wpisz
swój login Allegro!

ZBIORCZA PRZESYŁKA

odbiór osobisty

PRZESYŁKI ZAGRANICZNE

Przedmiot aukcji:
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym
Termin realizacji:
availability
Marketing wielkich możliwości Jak sprzed.~WAWA 24H

Wydawnictwo: Helion

Autor: Urban Grzegorz

ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46670

Liczba stron: 168

Format: 140x208


Lawinowy przyrost ilości danych o klientach, spadek lojalności wobec marki oraz konieczność mierzenia ROI (od ang. return on investment — zwrot z inwestycji) to główne bolączki współczesnego marketera. W ciągu ostatnich kilku lat klienci się zmienili, a sprawdzone i działające „do wczoraj” strategie marketingowe nie przystają do dzisiejszych standardów. Dla firmy niekontrolowany wzrost ilości danych o klientach oznacza zwykle chaos.

Na szczęście wraz ze wzrostem dostępnych informacji rozwijają się także narzędzia informatyczne pozwalające te dane posegregować, uporządkować i wykorzystać w celu wzmocnienia efektów działań marketingowych. Systemy IT pomagają zindywidualizować ofertę kierowaną do konkretnego klienta i czynią to automatycznie, bez udziału zespołu analitycznego. Jednocześnie dają możliwość zmierzenia rezultatów naszych wysiłków. Dla marketera pomiar finansowych efektów jego działania oznacza nową rolę w firmie.

Ta książka to praktyczny przewodnik po nowych narzędziach i procesach. Jeśli umiejętnie je zastosujesz, stworzą ważny element przewagi konkurencyjnej dla Twojej firmy oraz ukierunkują dział marketingu na generowanie przychodów.


Grzegorz Urban – Ekspert ds. projektów generowania popytu oraz zarządzania przychodami. W PwC odpowiedzialny za obszar sprzedaży, marketingu i obsługi klienta. Od 1998 roku doradza firmom w zakresie komercyjnego wykorzystania internetu. Posiada doświadczenie z wielu branż, firm różnej wielkości oraz rynków B2B i B2C w tym, jako szef marketingu i zarządzania przychodami w UPS Polska. Wcześniej wprowadzał ofertę mobilnego internetu na ryku B2C w T-Mobile. Prowadził interaktywną agencję reklamową oraz był odpowiedzialny za marketing portalu Onet.pl. Prowadzi blog branżowy pod adresem www.metamarketing.eu


Patron merytoryczny:

H_MARWIM
W: 0.239