Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing wielkich możliwości. Jak sprze...-Onepre

29-06-2015, 7:24
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 26.90 zł     
Użytkownik liderserwis_eu
numer aukcji: 5313371714
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 2   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym

Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym

Producent: Onepress

Dane techniczne

  • Rodzaj produktu
    książka
  • Wydawca
    Onepress
  • Autor
    Grzegorz Urban
  • Język
    polski
  • Data wydania
    14-07-2014
  • Oprawa
    miękka
  • Ilość stron
    168
  • Wymiary / mm
    140x208
  • Waga / gr
    210
  • ean
    978[zasłonięte][zasłonięte]46670
  • ISBN
    978-83-[zasłonięte]-6701-7
Lawinowy przyrost ilości danych o klientach, spadek lojalności wobec marki oraz konieczność mierzenia ROI (od ang. return on investment — zwrot z inwestycji) to główne bolączki współczesnego marketera. W ciągu ostatnich kilku lat klienci się zmienili, a sprawdzone i działające „do wczoraj” strategie marketingowe nie przystają do dzisiejszych standardów. Dla firmy niekontrolowany wzrost ilości danych o klientach oznacza zwykle chaos.

Na szczęście wraz ze wzrostem dostępnych informacji rozwijają się także narzędzia informatyczne pozwalające te dane posegregować, uporządkować i wykorzystać w celu wzmocnienia efektów działań marketingowych. Systemy IT pomagają zindywidualizować ofertę kierowaną do konkretnego klienta i czynią to automatycznie, bez udziału zespołu analitycznego. Jednocześnie dają możliwość zmierzenia rezultatów naszych wysiłków. Dla marketera pomiar finansowych efektów jego działania oznacza nową rolę w firmie.

Ta książka to praktyczny przewodnik po nowych narzędziach i procesach. Jeśli umiejętnie je zastosujesz, stworzą ważny element przewagi konkurencyjnej dla Twojej firmy oraz ukierunkują dział marketingu na generowanie przychodów. Grzegorz Urban – Ekspert ds. projektów generowania popytu oraz zarządzania przychodami. W PwC odpowiedzialny za obszar sprzedaży, marketingu i obsługi klienta. Od 1998 roku doradza firmom w zakresie komercyjnego wykorzystania internetu. Posiada doświadczenie z wielu branż, firm różnej wielkości oraz rynków B2B i B2C w tym, jako szef marketingu i zarządzania przychodami w UPS Polska. Wcześniej wprowadzał ofertę mobilnego internetu na ryku B2C w T-Mobile. Prowadził interaktywną agencję reklamową oraz był odpowiedzialny za marketing portalu Onet.pl. Prowadzi blog branżowy pod adresem www.metamarketing.eu

Zobacz inne moje aukcje
© UltraPanel