Opis: Lawinowy przyrost ilości danych o klientach, spadek lojalności wobec marki oraz konieczność mierzenia ROI (od ang. return on investment — zwrot z inwestycji) to główne bolączki współczesnego marketera. W ciągu ostatnich kilku lat klienci się zmienili, a sprawdzone i działające „do wczoraj” strategie marketingowe nie przystają do dzisiejszych standardów. Dla firmy niekontrolowany wzrost ilości danych o klientach oznacza zwykle chaos.Na szczęście wraz ze wzrostem dostępnych informacji rozwijają się także narzędzia informatyczne pozwalające te dane posegregować, uporządkować i wykorzystać w celu wzmocnienia efektów działań marketingowych. Systemy IT pomagają zindywidualizować ofertę kierowaną do konkretnego klienta i czynią to automatycznie, bez udziału zespołu analitycznego. Jednocześnie dają możliwość zmierzenia rezultatów naszych wysiłków. Dla marketera pomiar finansowych efektów jego działania oznacza nową rolę w firmie.Ta książka to praktyczny przewodnik po nowych narzędziach i procesach. Jeśli umiejętnie je zastosujesz, stworzą ważny element przewagi konkurencyjnej dla Twojej firmy oraz ukierunkują dział marketingu na generowanie przychodów.
|
![](http://takmi.pl/img/p/1/4/6/8/5/7/146857.jpg)
|
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA – Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ |
|
- Autorzy: Urban Grzegorz
- Podtytuł: Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym
- Język oryginału: polski
- Języki: polski
- Kod wydawcy: 20367
- Rok wydania: 2014
- Objętość: 168
- Format: 14.0x21.0cm
- Oprawa: Miękka
- Ciężar: 0.215
- ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46670
- Miejscowość: Gliwice
- Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]46670
- Wysokość: 10
- PKWiU: 58.11.1
|