Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING W TURYSTYCE I REKREACJI ZESTAW

02-10-2014, 19:01
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 90.80 zł     
Użytkownik www_ksiegarz_pl
numer aukcji: 4571600990
Miejscowość szybka wysyłka
Wyświetleń: 2   
Koniec: 02-10-2014 18:45:19

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

SUPER ZESTAW

 

 

Marketing w turystyce i rekreacji

Wydanie: pierwsze
Wydawnictwo: PWN, 2013
Oprawa: miękka
Strona: 384


Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji.

Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając:

  • podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych,
  • rynek usług turystycznych i rekreacyjnych,
  • zachowania klientów na tym rynku,
  • elementy marketingu-mix (5P),
  • marketing terytorialny w turystyce,
  • markowy produkt turystyczny,
  • nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej,
  • marketing relacji w turystyce i rekreacji,
  • badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych.

Prezentowany podręcznik akademicki jest zgodny z obowiązującymi programami nauczania. Jego logiczna struktura i zrozumiały język narracji powodują, że jest znakomitym źródłem wiedzy dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz specjalności turystycznych kierunków ekonomicznych, a także osób profesjonalnie zajmujących się tą dziedziną.

Autorami podręcznika są pracownicy dydaktyczno-naukowi związani z Katedrą Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego, Katedrą Marketingu i Zarządzania Gospodarką Turystyczną Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz Katedrą Geografii Regionalnej i Turyzmu Uniwersytetu Śląskiego.

 

+


Marketing

Autor: Halina Szulce

Wydawnictwo: WSiP

Format: 17x24 cm

Strony: 256


W wydaniu zmienionym dostosowano treści do programu nr 341[03]/MEN/2009.02.03 i  omówiono zagadnienia, takie jak: rynek i otoczenie przedsiębiorstwa, ewolucja i istota marketingu, zachowania nabywców, segmentacja rynku, proces badan marketingowych, metody badań marketingowych, analiza i interpretacja wyników badań marketingowych, struktura produktu, kształtowanie asortymentu i nowego produktu, rodzaje i funkcje marki, metody ustalania cen, ustalanie cen w cyklu życia produktu, tworzenie kanałów dystrybucji, kanały dystrybucji, pośrednicy w kanałach dystrybucji, handel elektroniczny (e-commerce), istota i znaczenie promocji, reklama jako instrument promocji, promocja sprzedaży, public relation, sprzedaż osobista, znaczenie i instrumenty komunikacji interpersonalnej, planowanie i organizacja marketingu w firmie, kontrola marketingowa.





Dodano 2[zasłonięte]013-07 09:21
JEST MOŻLIWOŚĆ WYSYŁKI KURIEREM- SIÓDEMKĄ. KOSZT TAKI WYNOSI PRZY PRZELEWIE 14 ZŁ, PRZY POBRANIU 15 ZŁ