Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing w turystyce

06-10-2014, 22:31
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 14.99 zł     
Użytkownik podroznik07
numer aukcji: 4654973315
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 4   
Koniec: 06-10-2014 22:19:30

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Waga (z opakowaniem): 0.40 [kg]
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2003
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Marketing w turystyce

 

Autor: Susan Briggs

Polskie Towarzystwo Ekonomiczne

liczba stron: 202

stan: bardzo dobry

Przemysł turystyczny wkrótce stanie się największą gałęzią światowej gospodarki. Usprawnienie działań marketingowych pozwoliłoby większości firm świadczących różnorodne usługi turystyczne na zwiększenie udziału w tej lukratywnej branży. Książka dostarcza praktycznych wskazówek, jak to osiągnąć.

 

W książce przedstawiono:

  • charakterystykę podmiotów przemysłu turystycznego
  • trendy w turystyce
  • budowanie planu marketingowego (przegląd sytuacji, analiza SWOT, analiza konkurencji, badania marketingowe, rynki docelowe, monitorowanie i ocena wyników)
  • komunikację z klientami (public relations, sprzedaż osobista, targi, Ingernet)
  • na zakończenie ciekawe studia przypadków

 

Sprzedaję tę książkę, ponieważ nie jest mi potrzebna, gdyż z niej już skorzystałam.

 

KSIĄŻKA  NIE POSIADA ŻADNYCH ODRĘCZNYCH ZAKREŚLEŃ I PODKREŚLEN W TEKŚCIE !!!