Kontakt
47-400 Racibórz, ul. Długa 23
NIP: 639 [zasłonięte] 57
Numer zezwolenia: UM Racibórz Z/91/1991
e-mail: [zasłonięte]@ksiegarniasowa.pl
tel. kom. 601 [zasłonięte] 409
tel. 32 [zasłonięte] 13
fax. 32 [zasłonięte] 71
Bezpłatne punkty odbioru
RACIBÓRZ
ul. Długa 23 - [zasłonięte]@ksiegarniasowa.pl
RYBNIK
ul. Sobieskiego 24 - [zasłonięte]@ksiegarniasowa.pl
ŻORY
ul. ks. Klimka 3 - [zasłonięte]@ksiegarniasowa.pl
Marketing w teorii i praktyce
Kazimiera Kotra, Anna Pysz-Radziszewska
wydawnictwo: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej
stron: 370
Nie ma nic bardziej praktycznego od dobrej teoriiAlbert EinsteinSzybko następujące zmiany w gospodarce, powodowane postępem technicznym i społecznym oraz procesem globalizacji, wywołują zarówno potrzebę poznania aktualnych trendów i praw marketingu, jak i rosnące zainteresowanie stosowaniem tej dziedziny wiedzy w praktyce. Teorie marketingu zbudowano na bazie obserwacji i analiz sukcesów oraz porażek rynkowych tysięcy firm na całym świecie. Celem książki jest przedstawienie zasad marketingowego sposobu podejmowania decyzji w przedsiębiorstwie. Lektura prezentowanego podręcznika umożliwi Czytelnikowi nie tylko zdobycie niezbędnej wiedzy z zakresu marketingu, lecz także podpowie rozwiązania konkretnych problemów, z którymi spotykają się zarządzający przedsiębiorstwami. Publikacja składa się z dwóch części teoretycznej i praktycznej. Napisana została przez doświadczonych wykładowców i jednocześnie praktyków, z myślą o potrzebach studentów wyższych uczelni i osób zajmujących się marketingiem zawodowo.
-->