Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING W TEORII I PRAKTYCE Pysz-Radziszewska

19-05-2015, 19:10
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 19.90 zł     
Użytkownik AntykwariatSowa
numer aukcji: 4820171311
Miejscowość Gliwice
Wyświetleń: 4   

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2001
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Kontakt

47-400 Racibórz, ul. Długa 23
NIP: 639 [zasłonięte] 57
Numer zezwolenia: UM Racibórz Z/91/1991
e-mail: [zasłonięte]@ksiegarniasowa.pl
tel. kom. 601 [zasłonięte] 409
tel. 32 [zasłonięte] 13
fax. 32 [zasłonięte] 71

Bezpłatne punkty odbioru

RACIBÓRZ
ul. Długa 23 - [zasłonięte]@ksiegarniasowa.pl

RYBNIK
ul. Sobieskiego 24 - [zasłonięte]@ksiegarniasowa.pl

ŻORY
ul. ks. Klimka 3 - [zasłonięte]@ksiegarniasowa.pl

Marketing w teorii i praktyce
Kazimiera Kotra, Anna Pysz-Radziszewska
wydawnictwo: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej
stron: 370

Nie ma nic bardziej praktycznego od dobrej teoriiAlbert EinsteinSzybko następujące zmiany w gospodarce, powodowane postępem technicznym i społecznym oraz procesem globalizacji, wywołują zarówno potrzebę poznania aktualnych trendów i praw marketingu, jak i rosnące zainteresowanie stosowaniem tej dziedziny wiedzy w praktyce. Teorie marketingu zbudowano na bazie obserwacji i analiz sukcesów oraz porażek rynkowych tysięcy firm na całym świecie. Celem książki jest przedstawienie zasad marketingowego sposobu podejmowania decyzji w przedsiębiorstwie. Lektura prezentowanego podręcznika umożliwi Czytelnikowi nie tylko zdobycie niezbędnej wiedzy z zakresu marketingu, lecz także podpowie rozwiązania konkretnych problemów, z którymi spotykają się zarządzający przedsiębiorstwami. Publikacja składa się z dwóch części teoretycznej i praktycznej. Napisana została przez doświadczonych wykładowców i jednocześnie praktyków, z myślą o potrzebach studentów wyższych uczelni i osób zajmujących się marketingiem zawodowo.

-->

MARKETING W TEORII I PRAKTYCE Pysz-Radziszewska