Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing w sporcie - R. Misiołowski

28-02-2012, 15:18
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 22 zł     
Użytkownik limonka88
numer aukcji: 2070693334
Miejscowość gdańsk
Wyświetleń: 8   
Koniec: 30-01-2012 23:32:15

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Marketing w sporcie - Robert Misiołowski
Książka używana, stan bardzo dobry, używałam do swojej pracy licencjackiej.
Autor: R. MISIOŁOWSKI Sport dziś stal się produktem, na którego zapotrzebowanie zgłaszają nagminnie grupy odbiorców-konsumentów. Korzyści ekonomiczne, płynące z masowości jego uprawiania i oglądania, czerpane są zarówno przez zawodników, trenerów, menedżerów, przedsiębiorców, produkujących sprzęt sportowy, organizatorów imprez, firm reklamujących się przy tej okazji, właścicieli obiektów sportowych oraz mediów. Postępująca komercjalizacja sportu sprawia, że coraz wyraźniej zmierza on ku zaspokojeniu kibiców, skorych zapłacić za dobre widowisko sportowe, przy równoczesnym zapewnieniu sportowcom możliwości rozwoju i osiągnięcia sukcesu. Celem niniejszej pracy jest pokazanie, jak istotną i ważną rolę we współczesnym sporcie odgrywa marketing. Jest to nietypowe wcielenie marketingu choćby dlatego, że we wszelkich opracowaniach z zakresu marketingu i zarządzania pojawiają się pojęcia: przedsiębiorstwo, produkt, klient. W niniejszej pracy pojęcia te zostaną zastąpione pojęciami: organizator sportu, impreza sportowa czy widz. Tezą pracy jest nieodzowność marketingu w całej jego złożoności w przedsięwzięciach sportowych.