Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING w SPORCIE Promocja Sportu CENY Konsument

26-06-2012, 21:40
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 24.99 zł     
Użytkownik pinacoteka
numer aukcji: 2403474909
Miejscowość Toruń
Wyświetleń: 7   
Koniec: 16-06-2012 21:15:33

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2004
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha





e-księgarnia antykwariat
PARALALA

tel.+48 [zasłonięte]692520
(56)[zasłonięte]64840
[zasłonięte]@poczta.onet.pl
[zasłonięte]@paralala.pl







KATEGORIE - kliknij i wybierz:







47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439


57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 609236

tytułem: nick i nr aukcji





dostawa poczta polska
________P O C Z T A
_______


I. PRZEDPŁATA NA KONTO:

*1 książka - priorytet 10,00 zł
*2 książki - priorytet 11zł
*3 i więcej - priorytet GRATIS !

II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):

* 1 książka - priorytet - 15,50 zł
* 2 książki
- ekonomiczna - 14,00 zł
- priorytet - 17,00 zł
*3 książki i więcej
- ekonomiczna - 16,00 zł
- priorytet - 19,00 zł

dostawa kurier DPD
____K U R I E R (DPD)____

I. PRZEDPŁATA NA KONTO:

*1 - 3 książek - 18 zł
*3 - 10 książek - 22 zł
*

II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):

* 1- 3 książek 24,00 zł
* 3- 10 książek 28,00 zł *

_____PACZKOMATY 24h/7____

I. PRZEDPŁATA NA KONTO:

*1 - 3 książek - 6,99 zł

II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):

*1 - 3 książek - 11,99 zł






Jadwiga Berbeka
MARKETING W SPORCIE
Rok Wydania-2004,
Format B-5
[pozycja nowa w stanie idealnym !]

____________________________________________________________________________________
Spis Treści

Wstęp ............................................................ 5
I. SPORT JAKO PRODUKT MARKETINGOWY....................... 7

1. Cechy produktu sportowego..................................... 7
2. Struktura produktu sportowego .................................. 9

II. CENY NA RYNKU SPORTOWYM................................ 18

III. PROMOCJA SPORTU I POPRZEZ SPORT ..........................21

1. Reklama w sporcie ............................................ 21
2. Sprzedaż osobista............................................. 25
3. Promocja sprzedaży ........................................... 25
4. Wykorzystywanie środków promocji w oddziaływaniu na frekwencję
na widowiskach - koncepcja ruchomych schodów ...................25
5. Public relations...............................................28
6. Sponsoring ..................................................30

IV. DYSTRYBUCJA PRODUKTÓW SPORTOWYCH ....................42

V. SEGMENTACJA RYNKU SPORTOWEGO..........................46

VI. ZACHOWANIE KONSUMENTÓW NA RYNKU SPORTOWYM........50

VII. BADANIA W MARKETINGU SPORTOWYM .......................61
Literatura.........................................................65