|
|
e-księgarnia antykwariat PARALALA tel.+48 [zasłonięte]692520(56)[zasłonięte]64840 [zasłonięte]@poczta.onet.pl[zasłonięte]@paralala.pl
|
|
| KATEGORIE - kliknij i wybierz:
|
|
| 47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439
57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 609236
tytułem: nick i nr aukcji
|
|
|
________P O C Z T A _______ I. PRZEDPŁATA NA KONTO:
*1 książka - priorytet 10,00 zł *2 książki - priorytet 11zł *3 i więcej - priorytet GRATIS !
II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):
* 1 książka - priorytet - 15,50 zł * 2 książki - ekonomiczna - 14,00 zł - priorytet - 17,00 zł *3 książki i więcej - ekonomiczna - 16,00 zł - priorytet - 19,00 zł ____K U R I E R (DPD)____ I. PRZEDPŁATA NA KONTO: *1 - 3 książek - 18 zł *3 - 10 książek - 22 zł *
II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze): * 1- 3 książek 24,00 zł * 3- 10 książek 28,00 zł * _____PACZKOMATY 24h/7____ I. PRZEDPŁATA NA KONTO: *1 - 3 książek - 6,99 zł II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze): *1 - 3 książek - 11,99 zł |
|
|
|
|
|
| Jadwiga Berbeka MARKETING W SPORCIE Rok Wydania-2004, Format B-5 [pozycja nowa w stanie idealnym !]
____________________________________________________________________________________
Spis Treści
Wstęp ............................................................ 5 I. SPORT JAKO PRODUKT MARKETINGOWY....................... 7
1. Cechy produktu sportowego..................................... 7 2. Struktura produktu sportowego .................................. 9
II. CENY NA RYNKU SPORTOWYM................................ 18
III. PROMOCJA SPORTU I POPRZEZ SPORT ..........................21
1. Reklama w sporcie ............................................ 21 2. Sprzedaż osobista............................................. 25 3. Promocja sprzedaży ........................................... 25 4. Wykorzystywanie środków promocji w oddziaływaniu na frekwencję na widowiskach - koncepcja ruchomych schodów ...................25 5. Public relations...............................................28 6. Sponsoring ..................................................30
IV. DYSTRYBUCJA PRODUKTÓW SPORTOWYCH ....................42
V. SEGMENTACJA RYNKU SPORTOWEGO..........................46
VI. ZACHOWANIE KONSUMENTÓW NA RYNKU SPORTOWYM........50
VII. BADANIA W MARKETINGU SPORTOWYM .......................61 Literatura.........................................................65 | |