MARKETING W SIECI
Simon Collin
Internet stanowi jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych do wykorzystania w celu promocji marki, usługi czy produktu. Oferuje wiele nowych możliwości docierania do przyszłych i obecnych klientów, kierowania pytań do mediów, prowadzenia badań rynku, poszukiwania nowych rynków eksportowych, organizowania grup fokusowych, zasięgania porad i konsultowania technik działania z innymi specjalistami od marketingu czy po prostu znalezienia dostawcy baloników na najbliższą kampanię promocyjną nowego produktu. W swej książce Simon Collin podaje wszystkie najnowsze informacje niezbędne do zrozumienia marketingu elektronicznego i poprawnego posługiwania się oferowanymi przezeń narzędziami. Ostrzega przed czyhającymi w Internecie pułapkami i podkreśla zalety korzystania z Sieci. Publikacja ta stanowi niezbędną lekturę dla tych wszystkich, którzy zajmują się działalnością marketingową. W Marketingu w Sieci zamieszczonych jest wiele odniesień do użytecznych stron www, a w kolejnych rozdziałach znajdują się omówienia i wyjaśnienia funkcjonowania w Sieci poszczególnych aspektów marketingu.
Wydawnictwo Felberg SJA, 2002
format: 13 X 20 cm, stron 192
STAN BARDZO DOBRY-
UWAGA !!!
PRZY ZAKUPIE WIĘKSZEJ ILOŚCI KSIĄŻEK WYSYŁKA LISTEM POLECONYM EKONOMICZNYM W CENIE JEDNEJ WYSYŁKI !!!
Kupując więcej niż jedną książkę za przesyłkę listem poleconym ekonomicznym należy wpłacić tylko najwyższą kwotę z wszystkich zalicytowanych aukcji tzn. jeżeli wybrali Państwo np. 3 aukcje, a ceny wysyłki to 8 zł, 9 zł i 10 zł - za całość należy wpłacić tylko 10 zł, pozostałe książki zostaną wysłane
GRATIS !!!
Gdy chcą Państwo wysyłkę listem poleconym priorytetowym do najwyższej kwoty wysyłki należy doliczyć 2 zł, za każdą kolejną książkę