Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing w praktyce. Budowanie marki

04-03-2012, 12:51
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 54.90 zł     
Użytkownik www_helion_pl
numer aukcji: 2098777901
Miejscowość Gliwice
Zostało sztuk: 5    Wyświetleń: 10   
Koniec: 04-03-2012 16:54:14

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2004
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KATALOG OGÓLNY
FAQ
FORMY PŁATNOŚCI
PayU
Przedpłata
ING Bank Śląski
94 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2980023 [zasłonięte] 591411
KONTAKT
[zasłonięte]@helion.pl
tel. 32 [zasłonięte] 63 w. 121, 188
fax. 32 [zasłonięte] 63 w. 110
(pon. – pt. 9.00–17.00)
Logo Grupy Wydawniczej Helion
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
Laureat zaufanych opinii

Marketing w praktyce. Budowanie marki

Okładka książki

Autorzy: Maciej Ślużyński

Rok wydania: 2004

Stron: 240

ISBN: 83-7361-366-8

Format: B5

Oprawa: miękka

Książka jest nowa

Druk na żądanie

To jest książka w druku na żądanie

Technolodia druku na żądanie, wprowadzona w Wydawnictwie Helion zapewni Ci stały dostęp do starszych publikacji.
Druk na żądanie oznacza, że wydrukujemy nawet jeden egzemplarz wybranej książki, specjalnie na Twoje zamówienie.

We współczesnym biznesie reklamy i public relations nie da się przecenić. Czy jednak można nauczyć się pisać teksty reklamowe? Oczywiście podstawą jest wrodzony talent, jednak pozostałe umiejętności są do wyćwiczenia. Potrzebujesz do tego trochę samozaparcia i dobrego przewodnika.

Książka niniejsza jest zbiorem wiedzy zgromadzonej podczas zajęć prowadzonych przez autora na kilku uczelniach i w kilku szkołach. Znajdziesz tu wiele ćwiczeń opracowanych na potrzeby zajęć praktycznych. To zbiór autorskich przemyśleń o polskiej sztuce reklamy przede wszystkim w zakresie tworzenia tekstów reklamowych.

Dzięki tej książce:

  • lepiej zrozumiesz język reklam;
  • nauczysz się odczytywać jawne i ukryte intencje nadawców komunikatów reklamowych;
  • zdobędziesz umiejętność skutecznego przekonywania za pomocą słów;
  • poznasz najczęściej stosowane metody budowania warstwy językowej komunikatów reklamowych;
  • zrozumiesz, jak ważny jest dobór odpowiednich słów, aby przekazać właściwą treść;
  • zobaczysz, jak teksty reklamowe zaczynają żyć własnym życiem;
  • być może zdobędziesz nowy i atrakcyjny zawód...

Za przesyłkę płacisz tylko raz :: zobacz inne książki z tej kategorii

druk na żądanie, pond, pofd helion_promocja1 onepress_marketing marka, internet, strategia, pozycjonowanie, perswazja, witryna, sprzedaż, mailing, klient, zysk, e-biznes, sieć, biznes, promocja, program partnerski, marketing, komunikacja, społeczność, nlp, grafika, kurs, książka, podręcznik, tutorial