Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing w ochronie zdrowia A. Czerw

24-01-2012, 5:29
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 39 zł     
Użytkownik mirom
numer aukcji: 2003680732
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 6   
Koniec: 16-01-2012 11:51:17

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witamy na aukcji kolejnej pozycji z naszej księgarni

 

O Nas

Sprzedażą przez internet zajmujemy się od roku 2000. Stawiamy na rzetelną, błyskawiczną i perfekcyjną realizację zamówień, a o wysokiej jakości obsługi Klienta, świadczą nasze komentarze oraz posiadany status:

SuperSprzedawca

Jest to gwarancja Bezpiecznych, Łatwych i Przyjemnych Zakupów.

Wysyłka
  1. Zamówiony towar wysyłamy Pocztą Polską jako list polecony lub paczka w terminie od 1 do 3 dni (dni robocze), czas ten liczony jest od momentu:
    • dokonania zakupu i wyboru formy zapłaty (Płatność przy odbiorze/pobranie)
    • zaksięgowania na naszym koncie wpłaty za zakupiony towar (Płatność z góry/przelew)
    Koszty wysyłki podawane są w opisie każdej aukcji i dotyczą danej książki (zależnie od wagi).
  2. Opakowanie stanowi koperta bezpieczna lub karton i opieczętowane jest nalepką "sportowo-medyczna". Uszkodzenie lub brak takiej świadczy o naruszeniu przesyłki.
  3. Jeśli po 7 dniach roboczych nie dotarła do Państwa przesyłka prosimy o informację o tym. Podamy nr listu wysyłkowego, z którym należy sprawdzić na swojej poczcie czy przesyłka nie "zalega"w urzędzie. W przeciwnym razie po 14 dniach roboczych od wysyłki złożymy reklamację na poczcie.

Nie czekamy do zakończenia aukcji - wysyłamy natychmiast!!

      Tytuł
      Marketing w ochronie zdrowia

      Marketing w ochronie zdrowia A. Czerw

       

      Autor
      Czerw Aleksandra
      Opis

      Wydawnictwo Difin
      ISBN[zasłonięte]978-8341-233-7
      Warszawa 2010, wyd. 1,  wymiary 160 x 230, objętość 176 str., oprawa miękka

      W książce przedstawiono kompleksowe podejście do problemów marketingu w ochronie zdrowia. Zaprezentowano w niej możliwości wykorzystania narzędzi marketingowych w pozycjonowaniu usług zdrowotnych, jak również, budzący ostatnimi czasy wiele kontrowersji, marketing produktu leczniczego. Jako uzupełnienie omówiono obszary zastosowania marketingu w kształtowaniu postaw zdrowotnych, co w dobie wzrostu znaczenia profilaktyki i promocji zdrowia odgrywa niezwykle istotną rolę. Głównymi adresatami książki są osoby profesjonalnie zajmujące się marketingiem w ochronie zdrowia, szczególnie pracownicy zakładów opieki zdrowotnej, przedsiębiorstw farmaceutycznych, środowisko medyczne. Publikacja adresowana jest ponadto do studentów marketingu i zdrowia publicznego.

      Spis Treści

      Wstęp

      Część I. Marketing usługi zdrowotnej
      Wprowadzenie

      Rozdział 1. Usługa zdrowotna jako produkt marketingowy
      1.1. Ujęcie teoretyczne usługi zdrowotnej
      1.2. Specyfika usługi zdrowotnej
      1.3. Świadczeniodawcy usług zdrowotnych
      1.3.1. Podmioty działające na prywatnym rynku usług medycznych
      1.4. Jakość usługi zdrowotnej
      1.4.1. Pojęcie jakości usług zdrowotnych
      1.4.2. Model jakości usług według Christiana Grönroosa
      1.4.3. Postrzeganie jakości usług zdrowotnych przez pacjentów
      1.4.4. Zarządzanie jakością usług zdrowotnych
      1.5. Działalność marketingowa w sferze usług zdrowotnych

      Rozdział 2. Marketingowe badania rynku usług zdrowotnych w sektorze prywatnym
      2.1. Pojęcie badania marketingowego rynku usług zdrowotnych
      2.2. Etapy procesu badania marketingowego usługi zdrowotnej
      2.2.1. Etap I – przygotowanie badania
      2.2.2. Etap II – realizacja badania
      2.2.3. Etap III – analiza wyników
      2.2.4. Etap IV – komunikowanie wyników
      2.3. Efekty z badań marketingowych usług zdrowotnych

      Rozdział 3. Segmentacja rynku usług zdrowotnych w sektorze prywatnym
      3.1. Segmentacja rynku – podstawowe pojęcia
      3.2. Kryteria segmentacji rynku usług zdrowotnych w sektorze prywatnym
      3.3. Ocena atrakcyjności ekonomicznej segmentu
      3.4. Wybór rynku docelowego
      3.5. Pozycjonowanie usługi zdrowotnej w wybranych segmentach
      3.6. Obsługa rynku docelowego

      Rozdział 4. Kompozycja marketingu-mix usług zdrowotnych w sektorze prywatnym
      4.1. Usługa zdrowotna w koncepcji marketingu-mix
      4.2. Cena na rynku medycznym
      4.3. Dystrybucja usługi zdrowotnej
      4.4. Promocja usługi zdrowotnej
      4.5. Ludzie i ich rola w procesie świadczenia usługi zdrowotnej
      4.6. Świadectwo materialne usługi zdrowotnej
      4.7. Proces świadczenia usługi zdrowotnej
      Podsumowanie

      Część II. Marketing produktu leczniczego
      Wprowadzenie

      Rozdział 1. Rynek farmaceutyczny – charakterystyka
      1.1. Specyfika rynku farmaceutycznego
      1.1.1. Definicja produktu leczniczego
      1.1.2. Kryteria podziału farmaceutyków
      1.2. Rynek farmaceutyczny w Polsce
      1.2.1. Charakterystyka polskiego rynku leków na przestrzeni ostatnich lat
      1.2.2. Wiodący producenci farmaceutyków na rynku polskim
      1.2.3. Hurtowa sprzedaż farmaceutyków
      1.2.4. Apteka jako główny punkt sprzedaży detalicznej leków
      1.3. Regulacje legislacyjne i pozalegislacyjne w kontekście marketingu produktu leczniczego
      1.3.1. Promocja farmaceutyku w świetle ustawy Prawo farmaceutyczne
      1.3.2. Kodeksy farmaceutycznej etyki marketingowej
      1.3.3. Etyczne kryteria promocji leków wg WHO

      Rozdział 2. Kompozycja marketingu-mix produktu leczniczego
      2.1. Produkt leczniczy w koncepcji marketingu-mix
      2.2. Cena na rynku farmaceutycznym
      2.3. Dystrybucja farmaceutyków
      2.4. Promocja produktu leczniczego
      2.4.1. Reklama na rynku farmaceutycznym
      2.4.2. Promocja sprzedaży na rynku farmaceutycznym
      2.4.3. Działania public relations na rynku farmaceutycznym
      2.4.4. Promocja osobista na rynku farmaceutycznym
      2.4.5. Promocja bezpośrednia na rynku farmaceutycznym

      Rozdział 3. Strategie marketingowe na rynku farmaceutycznym
      3.1. Istota strategii marketingowych
      3.1.1. Treść strategii marketingowych
      3.1.2. Proces tworzenia strategii marketingowych
      3.2. Rodzaje strategii marketingowych na rynku farmaceutycznym
      3.3. Strategie marketingowe produktów leczniczych w różnych fazach rozwojowych rynku
      3.3.1. Strategie marketingowe produktów w fazie wprowadzania na rynek
      3.3.2. Strategie marketingowe produktów w fazie wzrostu
      3.3.3. Strategie marketingowe produktów w fazie dojrzałości
      3.3.4. Strategie marketingowe produktów w fazie schyłku
      Podsumowanie

      Część III. Marketing społeczny w kształtowaniu postaw zdrowotnych na przykładzie dzieci i młodzieży
      Wprowadzenie

      Rozdział 1. Marketing społeczny – pojęcia podstawowe
      1.1. Definicja marketingu społecznego
      1.2. Cel marketingu społecznego
      1.3. Organizacje non profit a marketing społeczny
      1.4. Obszary marketingu społecznego

      Rozdział 2. Reklamowa kampania społeczna jako istotny element marketingu społecznego
      2.1. Definicja reklamowej kampanii społecznej
      2.2. Sposoby działania reklamy społecznej
      2.3. Etyczny wymiar reklamy społecznej
      2.4. Subiektywizm reklamy społecznej
      2.5. Promowane idee w reklamie społecznej
      2.6. Problemy społeczne na przykładzie polskich reklamowych kampanii społecznych

      Rozdział 3. Postawy zdrowotne dzieci i młodzieży
      3.1. Holistyczne ujęcie zdrowia
      3.2. Zachowania zdrowotne – zagadnienia teoretyczne
      3.3. Zachowania zdrowotne dzieci i młodzieży w Polsce

      Rozdział 4. Rola marketingu społecznego w tworzeniu programów zdrowotnych dla dzieci i młodzieży
      4.1. Zagrożenia wieku rozwojowego
      4.2. Dzieci i młodzież w dobie konsumpcji
      4.3. Kształtowanie pożądanych zachowań zdrowotnych u dzieci i młodzieży

      Podsumowanie
      Bibliografia
      Spis rysunków, tabel i wykresów

      Uwagi

      Kupując na kilku naszych aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz - jej koszt zależny jest od wagi książek, o kalkulację kosztów prosimy pytać w mailu. Kupujący otrzyma paragon lub fakturę.

      NAJBARDZIEJ POSZUKIWANE KSIĄŻKI
      ZAWSZE W ATRAKCYJNEJ CENIE!
      Na Skróty
      dodaj do ulubionych sprzedawców nasz sklep allegro nasze pozostałe aukcje
      Płatności

      Płatności można dokonywać na nasze konto mBank:

      logo mBank

      10 1140 [zasłonięte]40[zasłonięte]02 4[zasłonięte]920 71

      Koszty Wysyłki
      koszty przesyłki
      Odbiór Osobisty

      Po zakupione towary zapraszamy do naszej siedziby:

      Stadion Olimpijski we Wrocławiu
      Księgarnia w HALI WIELOFUNKCYJNEJ AWF
      Al. J.I. Paderewskiego 35
      51-612 Wrocław

      Przy odbiorze osobistym można zapłacić na miejscu gotówką lub kartą kredytową.

      Kontakt z Nami

      allegro[na]sportowo-medyczna.pl
      Telefon: 071 [zasłonięte] 54
      Gadu-Gadu:

      • Mirek, status:
      • Robert, status: