Polecamy książki dla fachowców w najtańszych cenach na Allegro
Pamiętaj zawsze możesz do nas zadzwonić 533 [zasłonięte] 038 / w dni powszednie od 10 do 17 / lub napisać [zasłonięte]@ksiegarnia-fachowa.pl
|
MARKETING W MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTWACH KORZYSTAJĄCYCH Z POMOCY UNIJNEJ
PIOTR MASIUKIEWICZ
SGH, B5, 95 STRON
|
|
Dr Piotr Masiukiewicz jest absolwentem SGPiS, doktorem ekonomii w zakresie zarządzania; ukończył studia podyplomowe w SGPiS. Brał udział w wielu szkoleniach biznesowych, m.in. w seminariach w Waszyngtonie i Paryżu. Jest członkiem Towarzystwa Naukowego Prakseologii.
W trakcie pracy zawodowej był m.in. doradcą prezesa i wiceprezesów Rady Ministrów, prezesem i wiceprezesem zarządów banków, członkiem rad nadzorczych kilku spółek, w tym biura maklerskiego i Biura Informacji Kredytowej. Prowadził sanację ośmiu banków będących w sytuacji kryzysowej. Obecnie jest pracownikiem naukowym Katedry Marketingu SGH. Od kilku lat współpracuje z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości, jest także członkiem Grupy Roboczej Związku Banków Polskich "Fundusze Strukturalne UE".
Jest autorem kilkudziesięciu publikacji bankowo-finansowych oraz kilku prac badawczych, autorem lub współautorem siedmiu książek (m.in. Zarządzanie bankiem, Stopy procentowe w bankach, Finanse w zadaniach, Ekonomiczne warunki kredytu).
Zainteresowania naukowe autora obejmują: zarządzanie bankiem, marketing bankowy, zarządzanie cenami w usługach finansowych, enklawy finansowe na rynku, zarządzanie sanacją banków, analizę finansową kredytobiorców, restrukturyzację marketingową i finansową banków i przedsiębiorstw, analizę finansową i źródła finansowania przedsiębiorstw. |
|