Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING W MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTWACH

18-10-2014, 23:01
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 20 zł     
Użytkownik bazar-wiedzy
numer aukcji: 4621158024
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 4   
Koniec: 18-10-2014 22:30:47

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2007
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Polecamy książki dla fachowców w najtańszych cenach na Allegro

Pamiętaj zawsze możesz do nas zadzwonić
533 [zasłonięte] 038
/ w dni powszednie od 10 do 17 / lub napisać
[zasłonięte]@ksiegarnia-fachowa.pl

 

MARKETING W MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTWACH KORZYSTAJĄCYCH Z POMOCY UNIJNEJ

PIOTR MASIUKIEWICZ

 

SGH, B5, 95 STRON

 

 Dr Piotr Masiukiewicz jest absolwentem SGPiS, doktorem ekonomii w zakresie zarządzania; ukończył studia podyplomowe w SGPiS. Brał udział w wielu szkoleniach biznesowych, m.in. w seminariach w Waszyngtonie i Paryżu. Jest członkiem Towarzystwa Naukowego Prakseologii.

W trakcie pracy zawodowej był m.in. doradcą prezesa i wiceprezesów Rady Ministrów, prezesem i wiceprezesem zarządów banków, członkiem rad nadzorczych kilku spółek, w tym biura maklerskiego i Biura Informacji Kredytowej. Prowadził sanację ośmiu banków będących w sytuacji kryzysowej. Obecnie jest pracownikiem naukowym Katedry Marketingu SGH. Od kilku lat współpracuje z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości, jest także członkiem Grupy Roboczej Związku Banków Polskich "Fundusze Strukturalne UE".

Jest autorem kilkudziesięciu publikacji bankowo-finansowych oraz kilku prac badawczych, autorem lub współautorem siedmiu książek (m.in. Zarządzanie bankiem, Stopy procentowe w bankach, Finanse w zadaniach, Ekonomiczne warunki kredytu).

Zainteresowania naukowe autora obejmują: zarządzanie bankiem, marketing bankowy, zarządzanie cenami w usługach finansowych, enklawy finansowe na rynku, zarządzanie sanacją banków, analizę finansową kredytobiorców, restrukturyzację marketingową i finansową banków i przedsiębiorstw, analizę finansową i źródła finansowania przedsiębiorstw.