DLA KOGO JEST TA KSIĄŻKA? " Starałem się, by ta książka była ukierunkowana praktycznie, tak by mogła stanowić pomoc przy samodzielnym podejmowaniu działań marketingowych, a jednocześnie dołożyłem odrobinę "specjalistycznych" treści tam, gdzie było to konieczne. Przynajmniej będziesz mógł zrobić odpowiednie wrażenie na tych, których będziesz pouczał. Cała zawarta tu wiedza to w dużej mierze suma mych dwudziestopięcioletnich doświadczeń z pracy w małych firmach, a także na swoim rachunku. Czyli - jak mawiają dobrzy kucharze - (prawie) wszystko, o czym tutaj wspominam, zostało spróbowane i przetestowane. "
Książka adresowana do właścicieli i kierownictwa małych firm. Napisana jest w bardzo przystępnej formie, bez nadużywania żargonu marketingowego. Jej celem jest pomóc Czytelnikowi samodzielnie rozwiązywać problemy związane z marketingiem, tak by do specjalistów musiał się zwracać jedynie w ostateczności. Znajdują się w niej rozdziały poświęcone takim zagadnieniom, jak: Ustalenie strategii
*Badanie rynku
*Reklama
*Marketing bezpośredni
*Public relations
*Sprzedaż
*Wystawy i targi
*Patenty, licencje i wzornictwo
*Eksport.
Marketing w małej firmie to praktyczny, "życiowy" poradnik zarówno dla tych, którzy dopiero startują "na swoim", jak i dla bardziej doświadczonych, którzy chcieliby odświeżyć swoją wiedzę i poprawić wyniki pracy.