Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing w małej firmie - Dave Patten

28-02-2012, 14:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 16.99 zł     
Użytkownik arik_ksiegarnia
numer aukcji: 2029715521
Miejscowość SANOK
Wyświetleń: 7   
Koniec: 30-01-2012 10:18:48

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 1997
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Email: [zasłonięte]@arik.pl
kom: 0510 [zasłonięte] 753










Stron: 277
Format: 14 x 20,5 cm
Rok wydania: 1997
Oprawa: broszura




Marketing w małej firmie

Dave Patten


DLA KOGO JEST TA KSIĄŻKA? " Starałem się, by ta książka była ukierunkowana praktycznie, tak by mogła stanowić pomoc przy samodzielnym podejmowaniu działań marketingowych, a jednocześnie dołożyłem odrobinę "specjalistycznych" treści tam, gdzie było to konieczne. Przynajmniej będziesz mógł zrobić odpowiednie wrażenie na tych, których będziesz pouczał. Cała zawarta tu wiedza to w dużej mierze suma mych dwudziestopięcioletnich doświadczeń z pracy w małych firmach, a także na swoim rachunku. Czyli - jak mawiają dobrzy kucharze - (prawie) wszystko, o czym tutaj wspominam, zostało spróbowane i przetestowane. "

Książka adresowana do właścicieli i kierownictwa małych firm. Napisana jest w bardzo przystępnej formie, bez nadużywania żargonu marketingowego. Jej celem jest pomóc Czytelnikowi samodzielnie rozwiązywać problemy związane z marketingiem, tak by do specjalistów musiał się zwracać jedynie w ostateczności. Znajdują się w niej rozdziały poświęcone takim zagadnieniom, jak: Ustalenie strategii
*Badanie rynku
*Reklama
*Marketing bezpośredni
*Public relations
*Sprzedaż
*Wystawy i targi
*Patenty, licencje i wzornictwo
*Eksport.
Marketing w małej firmie to praktyczny, "życiowy" poradnik zarówno dla tych, którzy dopiero startują "na swoim", jak i dla bardziej doświadczonych, którzy chcieliby odświeżyć swoją wiedzę i poprawić wyniki pracy.