Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm
Autorzy: Piotr Guziur
Rok wydania: 2001
Stron: 152
ISBN: 83-7197-510-4
Format: B5
Oprawa: miękka
Książka jest nowa
To jest książka w druku na żądanie
Technolodia druku na żądanie, wprowadzona w Wydawnictwie Helion zapewni Ci stały dostęp do starszych publikacji.
Druk na żądanie oznacza, że wydrukujemy nawet jeden egzemplarz wybranej książki, specjalnie na Twoje zamówienie.
W przypadku zamówień zawierających książkę w druku na żądanie czas realizacji może zostać wydłużony do 10 dni roboczych ze względu na indywidualne przygotowanie danego tytułu.
Charakterystyka Internetu i jego użytkowników pozwala na zrozumienie do kogo możemy za jego pomocą dotrzeć,
w jaki sposób możemy przekazać informacje i jak sprawić aby prezentowane treści były interesujące i zachęcające.
W zależności od pozycji przedsiębiorstwa na rynku stosowane są różne strategie. Dzięki tej książce poznasz zarówno
działania liderów rynkowych jak i małych firm, które dzięki pomysłowości i wiedzy osiągają równie dobre rezultaty
przy bardzo niskich kosztach. Po jej przeczytaniu będziesz mógł sam zająć się promocją witryny internetowej,
koncentrując się na następujących zagadnieniach:
- reklama internetowa,
- standardy reklam i sposób określania ceny reklamy internetowej,
- cele i efektywność reklamy,
- sposoby promocji produktów niezwiązanych bezpośrednio z witryną internetową,
- sposoby bezpośredniego przekazu za pomocą e-mail, komunikacji wewnętrznej przedsiębiorstwa, sponsoringu,
- marketing oparty na wynikach,
- działanie programów partnerskich,
- metody kontroli i analizy działań marketingowych w Internecie,
- metody i narzędzia zarządzania komunikacją z klientami.
druk na żądanie, pond, pofd helion_promocja1 helion_biznesit