Marketing w internecie. Jak najlepiej wykorzystywać sieć w sprzedaży produktów i usług?
Autorzy: Bickerton Pauline, Bickerton Matthew, Pardesi Upkar
Wydawca: Gdańskie Wydawinctwo Psychologiczne (GWP)
Miejsce i rok wydania: Gdańsk 2006
Wydanie: I
Ilość stron: 470
ISBN: [zasłonięte]978-83574-95-4
Format: B5
Stan: Bardzo dobry. Książka zafoliowana.
Internet to nie tylko niewyczerpane źródło informacji i nadzwyczaj wygodny środek porozumiewania się, ale też bardzo skuteczne, otwierające nieznane dotąd możliwości, nowoczesne narzędzie marketingu firmy i produktów, które może stać się nieocenionym wsparciem i uzupełnieniem klasycznych strategii marketingowych.
Książka przedstawia Internet jako skuteczne, pełne nieznanych do tej pory możliwości, nowoczesne narzędzie marketingu firmy i produktów. Celem autorów było zademonstrowanie wyzwań, które stawia współczesnym firmom stosunkowo nowe medium jakim jest Internet. Przedstawiają także możliwości i narzędzia, które daje sieć, a które mogą uzupełnić i wspomóc klasyczne strategie marketingowe. Książka składa się z dziesięciu rozdziałów, wprowadzających czytelnika w zagadnienia związane z Internetem, oraz kilku dodatków zawierających praktyczne informacje potrzebne do podłączenia, korzystania z Internetu, poszukiwania w nim informacji oraz korzystania z portali i wortali, dodatkowo wzbogacone adresami ciekawych miejsc w sieci. Każdy rozdział kończy się listą pytań sprawdzających pozwalających zidentyfikować obszary wymagające dodatkowej pracy.
Spis treści:
Podziękowania Słowo wstępne 1. Marketing w internecieCzym jest marketing?Zarys procesu marketingu2. Poznawanie świata i rynku Poznanie rynku swego jak siebie samegoJak internet ułatwia monitoring środowiska biznesowego3. Badania rynku przez internet Znaczenie badań rynkuCo to są badania marketingowe?Od czego zacząć internetowe badania marketingowe4. Jak stworzyć skuteczny system informacyjny?Co to jest intranet?Struktura systemu informacji zarządczej5. Segmentacja, czyli tworzenie nisz w rynkuglobalnymCo to jest segmentacja?Wybór kanału – czy internet dociera do docelowego segmentu rynkuJak internet może ułatwić określenie segmentów rynku firmy? Jak sprawdzić, czy internetumożliwi firmie dotarcie do segmentu docelowego? 6. Wykorzystanie niszy globalnej – najlepszy miksmarketingowyProdukt Zarządzanie ceną MiejsceMiejsce, czyli sprzedaż i dystrybucja7. Promowanie się w internecieReklamaWitryny internetowe – wprowadzenie firmy do sieciMarketing bezpośredni przez pocztę elektroniczną 8. Opracowywanie własnych internetowychmateriałów promocyjnych Co z tym fantem zrobić?9. Handel elektroniczny – sprzedaż w sieci Dlaczego sprzedajemy przez Internet? Jak promować sprzedaż w Internecie? Jak założyć sklep internetowy Integracja wirtualnych i rzeczywistych kanałów sprzedaży10. Dokąd zmierzamy?BibliografiaDodatki1. Czym jest Internet – kilka faktów z historii2. Chcę do sieci!3. Chcę wiedzieć wszystko o kontach pocztyelektronicznej 4. Netykieta 5. Jak prowadzić poszukiwania w Internecie?6. Słownik terminologii internetowej 7. Grupy dyskusyjne Indeksy
Gorąco zachęcam do licytacji :)