Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing w internecie. P. Bickerton, M. Bickert

11-10-2014, 22:56
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Aktualna cena: 29.99 zł     
Użytkownik cykalmen12345
numer aukcji: 4661454928
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 3   
Koniec: 11-10-2014 23:02:11

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2006
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Marketing w internecie. Jak najlepiej wykorzystywać sieć w sprzedaży produktów i usług?

Autorzy: Bickerton Pauline, Bickerton Matthew, Pardesi Upkar

Wydawca: Gdańskie Wydawinctwo Psychologiczne (GWP)

Miejsce i rok wydania: Gdańsk 2006

Wydanie: I

Ilość stron: 470

ISBN: [zasłonięte]978-83574-95-4

Format: B5

Stan: Bardzo dobry. Książka zafoliowana.

Internet to nie tylko niewyczerpane źródło informacji i nadzwyczaj wygodny środek porozumiewania się, ale też bardzo skuteczne, otwierające nieznane dotąd możliwości, nowoczesne narzędzie marketingu firmy i produktów, które może stać się nieocenionym wsparciem i uzupełnieniem klasycznych strategii marketingowych.

Ta książka w przystępny sposób wprowadza czytelnika w krąg tych zagadnień, a przy tym oferuje wiele praktycznych wskazówek, dzięki którym każdy użytkownik sieci nauczy się w niej poruszać z jak największą korzyścią dla siebie.

Książka przedstawia Internet jako skuteczne, pełne nieznanych do tej pory możliwości, nowoczesne narzędzie marketingu firmy i produktów. Celem autorów było zademonstrowanie wyzwań, które stawia współczesnym firmom stosunkowo nowe medium jakim jest Internet. Przedstawiają także możliwości i narzędzia, które daje sieć, a które mogą uzupełnić i wspomóc klasyczne strategie marketingowe. Książka składa się z dziesięciu rozdziałów, wprowadzających czytelnika w zagadnienia związane z Internetem, oraz kilku dodatków zawierających praktyczne informacje potrzebne do podłączenia, korzystania z Internetu, poszukiwania w nim informacji oraz korzystania z portali i wortali, dodatkowo wzbogacone adresami ciekawych miejsc w sieci. Każdy rozdział kończy się listą pytań sprawdzających pozwalających zidentyfikować obszary wymagające dodatkowej pracy.

Spis treści:

Podziękowania
Słowo wstępne
1. Marketing w internecie
Czym jest marketing?
Zarys procesu marketingu

2. Poznawanie świata i rynku
Poznanie rynku swego jak siebie samego
Jak internet ułatwia monitoring środowiska biznesowego

3. Badania rynku przez internet
Znaczenie badań rynku
Co to są badania marketingowe?
Od czego zacząć internetowe badania marketingowe

4. Jak stworzyć skuteczny system informacyjny?
Co to jest intranet?
Struktura systemu informacji zarządczej

5. Segmentacja, czyli tworzenie nisz w rynku
globalnym
Co to jest segmentacja?
Wybór kanału – czy internet dociera do docelowego segmentu rynku
Jak internet może ułatwić określenie segmentów rynku firmy?
Jak sprawdzić, czy internetumożliwi firmie dotarcie do segmentu docelowego?

6. Wykorzystanie niszy globalnej – najlepszy miks
marketingowy
Produkt
Zarządzanie ceną
Miejsce
Miejsce, czyli sprzedaż i dystrybucja

7. Promowanie się w internecie
Reklama
Witryny internetowe – wprowadzenie firmy do sieci
Marketing bezpośredni przez pocztę elektroniczną

8. Opracowywanie własnych internetowych
materiałów promocyjnych
Co z tym fantem zrobić?

9. Handel elektroniczny – sprzedaż w sieci
Dlaczego sprzedajemy przez Internet?
Jak promować sprzedaż w Internecie?
Jak założyć sklep internetowy
Integracja wirtualnych i rzeczywistych kanałów sprzedaży

10. Dokąd zmierzamy?
Bibliografia
Dodatki
1. Czym jest Internet – kilka faktów z historii
2. Chcę do sieci!
3. Chcę wiedzieć wszystko o kontach poczty
elektronicznej
4. Netykieta
5. Jak prowadzić poszukiwania w Internecie?
6. Słownik terminologii internetowej
7. Grupy dyskusyjne
Indeksy

Gorąco zachęcam do licytacji :)