BIZNES * INFORMATYKA * TECHNOLOGIE
Marketing w internecie
Jak efektywnie wykorzystać sieć w promocji i sprzedaży
Autor: Pauline Bickerton
Ilość stron: 480
Internet to nie tylko niewyczerpane źródło informacji i nadzwyczaj wygodny środek porozumiewania się, ale też bardzo skuteczne, otwierające nieznane dotąd możliwości, nowoczesne narzędzie marketingu firmy i produktów, które może stać się nieocenionym wsparciem i uzupełnieniem klasycznych strategii marketingowych. Ta książka w przystępny sposób wprowadza czytelnika w krąg tych zagadnień, a przy tym oferuje wiele praktycznych wskazówek, dzięki którym każdy użytkownik sieci nauczy się w niej poruszać z jak największą korzyścią dla siebie.
Autorka jest cenioną specjalistką w dziedzinie marketingu - zarówno tradycyjnego, jak i jej odmiany internetowej. W książce znajdziemy takie tematy, jak:
* Segmentacja
* Badania rynkowe
* Strategie ustalania ceny
* Skuteczna ochrona i przewaga konkurencyjna
* Opracowanie własnych materiałów promocyjnych
* Handel elektroniczny - sprzedaż w sieci
* Poznawanie świata i rynku
* Systemy informacyjne
i wiele innych tematów.
Więcej pozycji - Kliknij
Oferujemy wiele niedostępnych lub unikatowych książek
Stan: Bardzo dobry z małym minusem