Marketing w gastronomii
Autor: Józef Sala
ilość stron: 244
oprawa: miękka
format: 162x237
data wydania: 2011
wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]08195
Gastronomia jako ogniwo sfery usług pełni ważne funkcje gospodarcze i społeczne. Dostarczając wysoko przetworzone produkty żywnościowe, może się przyczyniać do unowocześnienia spożycia oraz korzystnie wpływać na poziom życia ludności.
Książka stanowi całościowe opracowanie z dziedziny marketingu w gastronomii.
Autor omówił w niej:
- pojęcie i rolę gastronomii w gospodarce rynkowej,
- istotę i specyfikę marketingu w gastronomii,
- usługę gastronomiczną jako produkt,
- strategie produktu w gastronomii indywidualnej i systemowej,
- dystrybucję usług gastronomicznych,
- kształtowanie cen w gastronomii,
- promocję usług gastronomicznych,
- usługi gastronomiczne jako komponent produktu w hotelarstwie,
- usługi gastronomiczne jako czynnik podnoszenia konkurencyjności produktu w hotelarstwie.
Książka jest adresowana do studentów kierunków ekonomicznych oraz słuchaczy szkół o profilu turystycznym. Dostarcza niezbędnej wiedzy osobom zatrudnionym w biznesie restauracyjno-hotelarskim.
Jak nie płacić za dostawę? 1. Przy zakupie dowolnej pozycji z kategorii: Darmowa dostawa 2. Do pozycji oznaczonych darmową wysyłką możesz dodać przedmioty z naszych pozostałych aukcji, a paczkę i tak wyślemy bezpłatnie!
| |
Jak kupić przedmioty z kilku naszych aukcji
i zapłacić tylko raz za dostawę?
1. Dodaj wszystkie zakupione u nas PRZEDMIOTY do koszyka 2. Przejdź do koszyka, zaznacz wybrane pozycje i kliknij przycisk
Uwaga! Nie używaj przycisku "Kup Teraz" dla każdej aukcji osobno! Wystarczy tylko raz potwierdzić zakup w koszyku. |