Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing w enklawach finansowych, Masiukiewicz

28-02-2012, 15:21
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 36 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2030961647
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 31-01-2012 07:59:47

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Marketing w enklawach finansowych
Masiukiewicz Piotr

Marketing w enklawach finansowych
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]25177
  • liczba stron: 190
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Difin
  • Wymiary: 157 x 228 mm
  • Rok wydania: 2007
  • Opis

    W książce przedstawiono działania marketingowe nastawione na pozyskiwanie klientów w obszarach dynamicznie rozwijających się funkcji finansowych (kredytowych) zarówno w instytucjach finansowych, jak i w podmiotach tradycyjnie nienależących do branży finansowej. Autor zdefiniował i przybliżył pojęcie enklaw finansowych, opisał strategie produktów i cen stosowanych przez te podmioty. Punktem wyjścia do rozważań jest teza, że cena pieniądza oferowana klientom w enklawach finansowych jest znacznie niższa od średnich cen rynkowych, a nawet zerowa. Autor, analizując przypadki konkretnych enklaw, kas mieszkaniowych, oferty zintegrowanej SKOK, kredytu C2C na platformie internetowej itp., odpowiada na istotne pytania, jak możliwe jest funkcjonowanie tego typu enklaw, na czym polega istota stosowanego przez nie marketingu oraz kto je finansuje?Praca opiera się na solidnych podstawach analizy studiów przypadków, danych statystycznych, kwerend literaturowych oraz badań własnych i obcych.

    Spis treści:
    Wstęp
    Rozdział 1. Pojęcie i teoretyczne podstawy enklaw finansowych
    1.1. Pojęcie i przesłanki powstawania enklaw finansowych
    1.2. Przyczynek do teorii enklaw finansowych
    1.3. Rynek kredytów konsumpcyjnych w Europie
    Rozdział 2. Specyfika produktów finansowych i ich cen
    2.1. Cechy produktów finansowych
    2.2. Rodzaje cen
    2.3. Strategie cen. Nowe tendencje
    Rozdział 3. Regulacje prawne cen produktów finansowych
    3.1. Regulacje Unii Europejskiej
    3.2. Prawo krajowe
    3.3. Ochrona konsumentów
    3.4. Ceny zakazane przez prawo
    3.5. Regulacje prawne reklamy cen
    3.6. Kierunki dalszych zmian
    Rozdział 4. Postrzeganie cen a decyzje finansowe
    4.1. Czynniki percepcji cen
    4.2. Świadomość cenowa w świetle badań
    4.3. Specyficzne czynniki decyzji cenowych klientów
    4.3.1. Siła potrzeb finansowych
    4.3.2. Postawy wobec wydawania pieniędzy
    4.3.3. Luka percepcji cen
    4.3.4. Substytucyjność w zaspokajaniu potrzeb finansowych
    4.3.5. Efekt przeniesienia
    4.3.6. Bariery informacyjne
    4.3.7. Zaufanie publiczne
    4.3.8. Lojalność klientów
    4.3.9. Rachunkowość mentalna i inne czynniki behawioralne
    Rozdział 5. Modele enklaw finansowych. Produkty i ceny
    5.1. Instytucje kredytowe
    5.1.1. Kredyt bankowy w cenie prowizji
    5.1.2. Obligacja prywatyzacyjna BWP
    5.1.3. Kredyty zero procent w sieciach handlowych
    5.1.3.1. Rozwój produktów finansowych w globalnym handlu
    5.1.3.2. Kredyt zero procent i inne produkty
    5.1.3.3. Nowe wartości dla klientów a rozwój bankowości sieci handlowych
    5.1.4. Kasy mieszkaniowe
    5.1.5. Preferencje cenowe w zintegrowanej ofercie banku
    5.1.6. Oferty zintegrowane SKOK
    5.1.6.1. Specyfika kas
    5.1.6.2. Niskoprocentowy kredyt
    5.2. Instytucje finansowe non-banking
    5.2.1. Kredyt C2C na platformie internetowej
    5.2.2. System argentyński
    5.2.3. Sprzedaż lawinowa
    5.2.4. Kredyt z autospłatą
    5.2.5. Oferty pozorowane
    5.2.5.1. Fikcyjne linie kredytowe na rynku UE
    5.2.5.2. Kredyt bez amortyzacji (oszustwo zaliczkowe)
    Rozdział 6. Elementy analizy marketingowej enklaw finansowych
    6.1. Konkurencyjność i cykl życia produktów
    6.2. Subsydiowana sprzedaż krzyżowa
    6.3. Promocja i sukces cenowy
    6.4. Łańcuch wartości dla klienta
    6.5. Wartość klienta
    Zakończenie
    Dodatek: Instrumenty bezodsetkowe w Islamie
    Wstęp
    1. Idea pożyczek bezodsetkowych
    2. Produkty finansowe
    3. Systemy gwarantowania depozytów bankowych
    4. Marketing
    5. Kierunki rozwoju bankowości islamskiej
    Bibliografia
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa