Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING W DZIAŁALNOŚCI BANKU - GRZYWACZ - NOWA!!

11-03-2012, 13:30
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 39.30 zł      Najwyzsza cena licytacji: 39.30 zł     
Użytkownik ARKA_K_G
numer aukcji: 2113575351
Miejscowość Warszawa
Kupiono sztuk: 1    Zostało sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 13   
Koniec: 11-03-2012 18:07:01

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2006
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książki jakich szukasz

Informacje o firmie

PHW ARKA 
 Warszawa
Kontakt

e-mail: [zasłonięte]@arka-phw.pl

Pracujemy:
od pon. do piątku

 

 

ARKA_K_G na platformie Allegro

Księgarnia internetowa Arka na platformie aukcyjnej Allegro proponuje  Państwu Książki w nadzwyczaj atrakcyjnych cenach. Oferta obejmuje wszelkie typy książek. 
Gwarantujemy szybką realizację transakcji oraz rzetelną i fachową obsługę
 Przedmiotem aukcji jest Książka
MARKETING W DZIAŁALNOŚCI BANKU
 

MARKETING W DZIAŁALNOŚCI BANKU - GRZYWACZ - NOWA!!

Autor: Jacek Grzywacz
Wydawca: Difin
Rok wydania: 2006
Okładka: miękka
Wymiary: 180 x 250
Ilość stron: 208
ISBN: 83-7251-586-7

Cena detaliczna: 45,00
v
Opis: Na wstępie określono istotę marketingu w działalności banku
i omówiono jego podstawowe cechy. Zwrócono również uwagę na specyfikę tej działalności z punktu widzenia poszczególnych cech usługi finansowej klienta oraz samego banku. Na tym tle sformułowano główne zasady tworzenia strategii marketingowej.

W kolejnym rozdziale wskazano na zasady wykorzystywania
w praktyce bankowej instrumentów służących do realizowania przyjętych celów marketingowych. Instrumenty te omówiono
z uwzględnieniem przede wszystkim ich skuteczności, wpływającej na charakter oraz intensywność ich wykorzystania w przyjętych koncepcjach.

Następną część opracowania stanowią rozważania odnoszące się do roli segmentacji rynku w procesie opracowywania strategii marketingowej. Skoncentrowano się tu na klientach indywidualnych
i przedsiębiorstwach, wskazano na specyfikę poszczególnych grup klientów wydzielonych przy wykorzystaniu zróżnicowanych kryteriów.

Szczegółowo omówiono metody badań marketingowych, zwłaszcza te, które mają największe znaczenie praktyczne. Wskazano tu m.in. na istotną rolę badań pierwotnych oraz na ich specyfikę nakazującą szczególną troskę o jakość wykorzystywanych narzędzi, a szczególnie ankiet. Wiele miejsca poświęconoproblematyce reklamy w działalności promocyjnej banku. Omówiono wizerunek banku oraz elementy, które go kształtują. Podkreślono istotne znaczenie systemu identyfikacji wizualnej w procesie kreowania tożsamości banku i wyróżniania go na tle konkurencji.

W ostatnim rozdziale poruszono kwestię lojalności w kształtowaniu korzystnych relacji pomiędzy bankiem a klientem. Istotę lojalności powiązano z zasadami tzw. marketingu partnerskiego, umożliwiającego budowanie trwałych więzi. Wskazano również na rolę nowoczesnej technologii informatycznej, oraz częściej wykorzystywaną do budowania związków bank-klient i umiejętnego sterowania tymi relacjami.

Książka może być z powodzeniem wykorzystywana nie tylko przez studentów kierunków ekonomicznych, lecz także przez praktyków zatrudnionych w bankach i innych instytucjach finansowych.

 

 
Realizacja zamówienia


Przelew = wylicytowana kwota + koszt przesyłki. 
Przy zakupie 2 lub więcej pozycji prosimy o kontakt celem ustalenia kosztów przesyłki
W tytule przelewu prosimy wpisać nr aukcji oraz login.
Transakcję realizujemy w ciągu 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

Bezpieczeństwo

Książki wysyłamy w trwałej, ochronnej kopercie lub w kartonowym pudełku.
Forma przesyłki to list polecony lub paczka pocztowa.
Mniejsze książki możemy wysłać dodatkowo zabezpieczone za dopłatą 2 zł
Faktura vat wystawiana jest na życzenie klienta.
W razie jakichkolwiek problemów, mogą Państwo liczyć na pomoc naszego zespołu.
W przypadku zaginięcia przesyłki prosimy o kontakt.