Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING USŁUG ZDROWOTNYCH - OD BUDOWANIA .. !!!8

24-01-2012, 5:26
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 44.80 zł     
Użytkownik czarodziejka_pl
numer aukcji: 2003560233
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 16-01-2012 10:15:35

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książki jakich szukasz

Informacje o firmie

ARKA 
Warszawa

 


 

Kontakt



e-mail: [zasłonięte]@arka-phw.pl

Pracujemy:
Poniedziałek-piątek

 

 

CZARODZIEJKA_PL na platformie Allegro

Księgarnia internetowa CZARODZIEJKA_PL na platformie aukcyjnej Allegro proponuje  Państwu Książki w nadzwyczaj atrakcyjnych cenach. Oferta obejmuje wszelkie typy książek. 
Gwarantujemy szybką realizację transakcji oraz rzetelną i fachową obsługę
 Przedmiotem aukcji jest Książka
MARKETING USŁUG ZDROWOTNYCH - OD BUDOWANIA WIZERUNKU PLACÓWKI DO ZADOWOLENIA KLIENTA (WYD. IV)
 

MARKETING USŁUG ZDROWOTNYCH - OD BUDOWANIA .. !!!8

Autor: Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska
Wydawnictwo: CeDeWu.pl
Rok wydania: 2011
ISBN:[zasłonięte]978-8356-380-1
Ilość stron: 304
Rodzaj oprawy: miękka
Format: B5

Cena detaliczna: 52,00 zł

Opis:
Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań - na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej "marketingowy kierunkowskaz" możliwych do podjęcia działań. Biorąc pod uwagę polskie realia, głównym adresatem tej książki są lekarze prywatnie praktykujący, dostrzegający zależność między satysfakcją pacjenta a wynikiem ekonomicznym prowadzonej przez siebie placówki. Jednak lekarze pracujący w państwowej służbie zdrowia, studenci ostatnich lat studiów medycznych, czy personel pomocniczy powinni również w niej znaleźć narzędzia do budowania pozytywnych relacji z pacjentami, a tym samym budowania lepszego wizerunku w oczach pacjentów.

 

 
Realizacja zamówienia


Przelew = wylicytowana kwota + koszt przesyłki. 
Przy zakupie 2 lub więcej pozycji prosimy o kontakt celem ustalenia kosztów przesyłki
W tytule przelewu prosimy wpisać nr aukcji oraz login.
Transakcję realizujemy w ciągu 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

Bezpieczeństwo

Książki wysyłamy w trwałej, ochronnej kopercie lub w kartonowym pudełku.
Forma przesyłki to list polecony lub paczka pocztowa.
Mniejsze książki możemy wysłać dodatkowo zabezpieczone za dopłatą 2 zł
Faktura vat wystawiana jest na życzenie klienta.
W razie jakichkolwiek problemów, mogą Państwo liczyć na pomoc naszego zespołu.
W przypadku zaginięcia przesyłki prosimy o kontakt.