Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing usług zdrowotnych, Nowa

11-10-2014, 14:09
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 46 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4597994090
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 4   
Koniec: 11-10-2014 14:10:06

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Marketing usług zdrowotnych, Nowa
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]64411
Wymiar: 14.5x20.5cm
Nr wydania: -
Seria: PORADNIKI BRANŻOWE
Ilość stron: 92
Ocena: -
Waga: 0,13 kg
Indeks: 594[zasłonięte]01549KS
Rok wydania: 2013
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa
Autor: Nowotarska-Romaniak Beata
Wydawca: Wolters Kluwer

Opis książki


Publikacja zawiera kompleksowe omówienie wszystkich podstawowych zagadnień dotyczących marketingu placówek służby zdrowia, zasad budowania ich przewagi konkurencyjnej i umacniania pozycji na rynku. Książka pomaga:
  • zrozumieć, na czym polega plan marketingowy,
  • poznać role i funkcjonowanie systemu informacji w działalności placówek opieki zdrowotnej,
  • zdobyć umiejętność zastosowania metody SWOT do wyboru strategii marketingowej,
  • posiąść umiejętność dokonywania segmentacji rynku usług zdrowotnych,
  • zrozumieć znaczenie koncepcji marketingu-mix i jej elementów.

Przejrzysty układ treści ułatwia Czytelnikowi szybkie przejęcie od teorii i definicji kluczowych pojęć marketingu usług zdrowotnych do praktycznych wskazówek dotyczących budowy planu marketingowego.
Zobacz także...