Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING USŁUG ZDROWOTNYCH Koncepcja i stos.

28-02-2012, 15:52
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 24.90 zł     
Użytkownik 01Pan
numer aukcji: 2071584855
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 11   
Koniec: 31-01-2012 16:50:22

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Marketing usług zdrowotnych. Koncepcja i stosowanie
Beata Nowotarska-Romaniak

ISBN:[zasłonięte]978-8326-999-4
liczba stron: 88
okładka: miękka
wydawnictwo: Wolters Kluwer
wymiary: 145 x 205 mm
Rok wydania: 2008
Stan produktu: nowy, nieużywany

Opis: Celem książki jest wszechstronne i kompleksowe omówienie marketingu usług zdrowotnych, jego istoty, planowania strategicznego, otoczenia placówek służby zdrowia, segmentacji usług zdrowotnych, polityki cenowej, dystrybucji, promocji, a także roli personelu w procesie świadczenia usług zdrowotnych. Bardzo przejrzysty układ treści pozwala każdemu, kto sięga do tej pracy, przejść od definicji pojęć kluczowych marketingu usług do praktycznych wskazówek przy budowie planu marketingowego. Niezwykle cennym uzupełnieniem tekstu są tabele i rysunki, które syntetycznie i logicznie ilustrują zapisane treści. Praca została oparta na literaturze krajowej i zagranicznej oraz na badaniach empirycznych.

Adresaci:

Adresatami książki są studenci kierunków ekonomicznych, medycznych, słuchacze szkół biznesu i kursów specjalizacyjnych, a także menedżerowie i pracownicy wszystkich placówek służby zdrowia.