Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing usług zdrowotnych. Koncepcja... [nowa]

04-03-2012, 12:14
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35.40 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 2097022729
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 03-03-2012 18:46:41
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Marketing usług zdrowotnych. Koncepcja i stosowanie

Beata Nowotarska-Romaniak

Dane:
  • ISBN:[zasłonięte]978-8326-999-4
  • liczba stron: 88
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • wymiary: 145 x 205 mm
  • Rok wydania: 2008
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Celem książki jest wszechstronne i kompleksowe omówienie marketingu usług zdrowotnych, jego istoty, planowania strategicznego, otoczenia placówek służby zdrowia, segmentacji usług zdrowotnych, polityki cenowej, dystrybucji, promocji, a także roli personelu w procesie świadczenia usług zdrowotnych. Bardzo przejrzysty układ treści pozwala każdemu, kto sięga do tej pracy, przejść od definicji pojęć kluczowych marketingu usług do praktycznych wskazówek przy budowie planu marketingowego. Niezwykle cennym uzupełnieniem tekstu są tabele i rysunki, które syntetycznie i logicznie ilustrują zapisane treści. Praca została oparta na literaturze krajowej i zagranicznej oraz na badaniach empirycznych.

    Wstęp
    Rozdział pierwszy. Istota marketingu usług zdrowotnych
    1. System marketingu usług
    2. Rozwój marketingu w działalności usług zdrowotnych
    3. Plan marketingowy
    4. Otoczenie marketingowe placówki służby zdrowia
    Rozdział drugi. System informacji marketingowej w placówce służby zdrowia
    1. Informacja jako podstawa prawidłowego działania marketingowego
    2. Badania marketingowe
    3. Marketingowy system informacji
    Rozdział trzeci. Metody analizy warunków działania na rynku usług zdrowotnych
    1. Formułowanie strategii marketingowej usług zdrowotnych
    2. Analiza szans i zagrożeń
    3. Analiza wewnętrzna placówki służby zdrowia - atuty i słabości
    4. Analiza SWOT placówki służby zdrowia
    5. Określenie celów
    Rozdział czwarty. Segmentacja rynku usług zdrowotnych
    1. Istota segmentacji
    2. Czynniki wpływające na decyzję zakupu
    3. Klasyfikacja kryteriów segmentacji usług zdrowotnych
    Rozdział piąty. Marketingowa strategia działania placówki służby zdrowia i jej elementy
    1. Pojęcie marketingu-mix
    2. Produkt w działalności placówek służby zdrowia
    3. Jakość usługi zdrowotnej
    4. Cena w marketingu usług
    5. Dystrybucja i lokalizacja
    6. Promocja usług
    7. Personel i jego rola
    Literatura
    Wykaz rysunków
    Wykaz tabel

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.