Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing usług turystycznych. Wydanie 2 [nowa]

04-03-2012, 21:49
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 42.30 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2122406672
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 4    Wyświetleń: 6   
Koniec: 16-03-2012 07:18:18
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Marketing usług turystycznych. Wydanie 2
Oleksiuk Adam

Marketing usług turystycznych. Wydanie 2
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]64102
  • liczba stron: 328
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Difin
  • Rok wydania: 2009
  • Opis

    Turystyka, stanowiąca interdyscyplinarny obszar badań wzbogacany wynikami innych dziedzin, znajduje się w centrum zainteresowania nie tylko władzy publicznej i ekonomistów, ale również menedżerów, polityków i przedsiębiorców.
    Książka zajmuje się szeroko rozumianymi problemami marketingu w turystyce. Rozwój rynku usług spowodował potrzebę adaptacji marketingu do usług turystycznych. Zadaniem autora było przedstawienie podstawowych zasad marketingowych i ich zastosowania w turystyce.

    Spis treści:
    Przedmowa
    Rozdział 1. Istota turystyki i podstawowe pojęcia
    1.1. Zarys historyczny, pojęcia i rodzaje turystyki
    1.2. Popyt i podaż turystyczna
    1.3. Biznes turystyczny w drodze do nowoczesności
    1.4. Gospodarcze aspekty turystyki
    1.5. Polityka turystyczna na szczeblu lokalnym
    1.6. Rozwój usług turystycznych i sportowych w świetle konwergencji Polski z krajami Unii Europejskiej
    Rozdział 2. Specyfika marketingu usług
    2.1. Systemowe uwarunkowania rozwoju usług
    2.2. Przedsiębiorczość w usługach
    2.3. Oferta usługowa
    2.4. Zachowania i oczekiwania nabywców usług
    2.5. Istota i znaczenie marketingu turystycznego
    2.6. Usługi turystyczne
    Rozdział 3. Produkt i cena na rynku usług turystycznych
    3.1. Istota i rodzaje produktu turystycznego
    3.2. Produkt turystyczny w aspekcie regionalnym
    3.3. Elementy produktu turystycznego
    3.4. Cykl życia produktu
    3.5. Profile segmentów w turystyce i ich charakterystyka
    3.6. Cena a popyt
    3.7. Strategia cen w turystyce
    3.8. Ceny podstawowe a ceny zróżnicowane
    Rozdział 4. Promocja i dystrybucja na rynku usług turystycznych
    4.1. Efektywna promocja sprzedaży produktów turystycznych
    4.2. Marka turystyczna
    4.3. Przekaz reklamowy w turystyce
    4.4. Strategiczny plan reklamy
    4.5. Pojęcie dystrybucji usług turystycznych
    4.6. Typologia kanałów dystrybucji w turystyce
    Rozdział 5. Zarządzanie informacją turystyczną
    5.1. System informacyjny przedsiębiorstwa turystycznego
    5.2. Zadania jednostek organizacyjnych systemu informacji turystycznej
    5.3. Rodzaje informacji turystycznych w bazie systemu "it"
    5.4. Wykorzystywanie programów komputerowych i Internetu w informacji turystycznej
    5.5. Pozostałe narzędzia systemu informacji turystycznej
    Aneks 1. Słownik terminów turystycznych
    Aneks 2. Wybrane pojęcia marketingu turystyki
    Aneks 3. Ważniejsze atrakcje turystyczne Polski według podziału na województwa
    Aneks 4. Atrakcje turystyczne w wybranych krajach Europy
    Spis tabel
    Spis rysunków
    Spis literatury
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa