Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing usług turystycznych D. Dutkiewicz

28-01-2012, 0:28
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 60.90 zł     
Użytkownik mirom
numer aukcji: 2019978894
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 7   
Koniec: 25-01-2012 17:03:56

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witamy na aukcji kolejnej pozycji
z naszej księgarni

 

O Nas

Sprzedażą przez internet zajmujemy się od roku 2000. Stawiamy na rzetelną, błyskawiczną i per fekcyjną realizację zamówień, a o wysokiej jakości obsługi Klienta, świadczą nasze komentarze oraz posiadany status:

SuperSprzedawca

Jest to gwarancja Bezpiecznych, Łatwych i Przyjemnych Zakupów.

Wysyłka
  1. Zamówiony towar wysyłamy Pocztą Polską jako list polecony lub paczka w terminie od 1 do 3 dni (dni robocze), czas ten liczony jest od momentu:
    • dokonania zakupu i wyboru formy zapłaty (Płatność przy odbiorze/pobranie)
    • zaksięgowania na naszym koncie wpłaty za zakupiony towar (Płatność z góry/przelew)
    Koszty wysyłki podawane są w opisie każdej aukcji i dotyczą danej książki (zależnie od wagi).
  2. Opakowanie stanowi koperta bezpieczna lub karton i opieczętowane jest nalepką "sportowo-medyczna". Uszkodzenie lub brak takiej świadczy o naruszeniu przesyłki.
  3. Jeśli po 7 dniach roboczych nie dotarła do Państwa przesyłka prosimy o informację o tym. Podamy nr listu wysyłkowego, z którym należy sprawdzić na swojej poczcie czy przesyłka nie "zalega"w urzędzie. W przeciwnym razie po 14 dniach roboczych od wysyłki złożymy reklamację na poczcie.

Nie czekamy do zakończenia aukcji - wysyłamy natychmiast!!

      Tytuł
      Marketing usług turystycznych ALMAMER

      Marketing usług turystycznych D. Dutkiewicz

       

      Autor


      Redaktor: Danuta Dutkiewicz

      Opis

      Wydawnictwo ALMAMER
      ISBN[zasłonięte]978-83197-77-6

      Warszawa 2009, wyd. 2, format 170 x 240 mm, objętość 279 str., oprawa miękka

      Marketing usług turystycznych to podręcznik kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz dla osób zajmujących się organizacją i marketingiem turystycznym. Głównym celem książki jest przedstawienie w sposób kompleksowy znaczenia i rozumienia sensu działań marketingowych w turystyce - jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się dziedzin gospodarki narodowej, a zarazem stającej się największą potrzebą społeczną współczesnych ludzi.

      Podręcznik zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę branży turystycznej, prezentując ją w sposób syntetyczny i zwięzły.

      Z recenzji prof dr hab. Krystyny Żelaznej

      Książka jest niezbędna na rynku, ponieważ obejmuje szerokie spektrum problemów związanych z marketingiem usług.

      Z recenzji prof. dr hab. Małgorzaty Duczkowskiej-Piaseckiej

      Spis Treści

      WSTĘP
      Rozdział l.
      Stanisław Kuśmierski, Danuta Dudkiewicz
      POJĘCIE, ZASADY I INSTRUMENTY MARKETINGU USŁUG TURYSTYCZNYCH.
      1.1. Pojęcie i koncepcje marketingu.
      1.2. Koncepcja marketingu usług turystycznych.
      1.3. Istota i podmioty rynku usług turystycznych.
      1.4. Marketing mix w turystyce.
      1.5. Segmentacja rynku usług turystycznych.
      1.6. System informacji marketingowej w turystyce
      Pytania i zadania.
      Zalecana literatura.
      Rozdział 2.
      Dariusz Ostrowski
      ZACHOWANIA KONSUMENTÓW USŁUG TURYSTYCZNYCH.
      2.1. Istota i uwarunkowania zachowań konsumentów usług turystycznych.
      2.2. Ekonomiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich w turystyce.
      2.3. Kulturowe wyznaczniki aktywności turystycznych.
      2.4. Społeczne oddziaływanie a zachowania konsumenckie w turystyce.
      2.5. Psychologiczne determinanty zachowań konsumenckich.
      2.6. Proces podejmowania decyzji zakupu.
      Pytania i zadania
      Zalecana literatura.
      Rozdział 3.
      Ludwik Mazurkiewicz
      PROCES PLANOWANIA MARKETINGOWEGO W PRZEDSIĘBIORSTWIE TURYSTYCZNYM.
      3.1. Planowanie marketingowe w strukturze planowania strategicznego
      przedsiębiorstwa turystycznego.
      3.2. Proces planowania marketingowego i jego etapy.
      3.3. Analiza sytuacji rynkowej przedsiębiorstwa turystycznego.
      3.4. Segmentacja i ocena sytuacji przedsiębiorstwa turystycznego w segmentach.
      3.5. Cele, strategie i plan marketingowy
      Pytania i zadania.
      Zalecana literatura.
      Rozdział 4. Danuta Dudkiewicz
      PRODUKT TURYSTYCZNY.
      4.1. Pojęcie i specyfika produktu tUrystycznego.
      4.2. Struktura produktu turystycznego.
      4.3. Rodzaje produktów turystycznych.
      4.4. Marka produktu tUrystycznego.
      4.5. Cykl życia produktu turystycznego.
      4.6. Strategie produktu tUrystycznego. Pytania i zadania.
      Zalecana literatura.
      Rozdział 5. Janusz Sarnowski
      CENA ]AKO INSTRUMENT MARKETINGU W TURYSTYCE .
      5.1. Cena jako element marketingu mix
      5.2. Cena a popyt w turystyce.
      5.3. Cena a podaż w turystyce.
      5.4. Formuły kalkulacji cen
      5.5. Strategia ksztahowania cen.
      Pytania i zadania.
      Zalecana literatura.
      Rozdział 6
      Dariusz Ostrowski
      DYSTRYBUCJA PRODUKTU TURYSTYCZNEGO.
      6.1. Pojęcie dystrybucji i kanałów dystrybucji.
      6.2. Dystrybucja bezpośrednia, pośrednia i wybór kanałów dystrybucji .
      6.2. Dystrybucja usług turystycznych za pomocą systemów rezerwacji
      - Globalne Systemy Dystrybucji (GDS) .
      6.4. Lokalizacja i aranżacja miejsca sprzedaży produktów turystycznych.
      6.5. Dystrybucja usług turystycznych za pośrednictwem i za pomocą internetu
      Pytania i zadania.
      Zalecana literatura.
      Rozdział 7.
      Barbara Dobiegała-Korona, Danuta Dudkiewicz
      PROMOCJA W TURYSTYCE .
      7.1. Marketingowy system komunikacji.
      7.2. Proces komunikacji marketingowej
      7.3. Sprzedaż osobista jako forma promocji na rynku usług turystycznych.
      7.4. Reklama na rynku usług tUrystycznych
      7.5. Promocja sprzedaży na rynku usług turystycznych.
      7.6. Public rdations jako forma promocji na rynku turystycznym.
      7.7. Marketing bezpośredni na rynku usług turystycznych.
      Pytania i zadania
      Zalecana literatura.
      Rozdział 8.
      Barbara Dobiegała-Korona
      E-MARKETING USŁUG TURYSTYCZNYCH
      8.1. Wartości kreowane przez internet dla klientów.
      8.2. Segmentacja klientów internetowych.
      8.3. Informacje i badania marketingowe w internecie
      8.4. Kształtowanie oferty produktowej i jej ceny w internecie.
      8.5. Internet jako kanał dystrybucji .
      8.6. Narzędzia promocji w internecie
      Pytania i zadania.
      Zalecana literatura.
      Rozdział 9.
      Małgorzata Duczkowska-Piasecka, Katarzyna Duczkowska-Małysz
      MARKETING REGIONU W TURYSTYCE.
      9.1. Istota marketingu regionu w turystyce.
      9.2. Turystyka a Jednolity Rynek UE - płaszczyzna uwaruhkowań zewnętrznych dla marketingu regionu w turystyce
      9.3. Strategiczne spojrzenie na marketing regionu w turystyce - płaszczyzna planistyczna.
      9.4. Realizacja koncepcji marketingu regionu w turystyce.
      9.5. Od wizji do wdrożenia
      Pytania i zadania.
      Zalecana literatura.
      Rozdział 10.
      Janusz Sarnowski
      MARKETING USŁUG AGROTURYSTYCZNYCH.
      10.1. Istota i pojęcie agroturystyki.
      10.2. Czynniki sprzyjające rozwojowi agroturystyki w Polsce.
      10.3. Rola agroturystyki w rozwoju obszarów wiejskich.
      10.4. Bariery rozwoju agroturystyki.
      10.5. Zakres i funkcje gospodarstwa agroturystycznego.
      10.6. Marketing mix w agroturystyce
      Pytania i zadania
      Zalecana literatura.
      Rozdział 11.
      Stefan Kojło, Stanisław Lipski
      MARKETING MIĘDZYNARODOWY USŁUG TURYSTYCZNYCH.
      11.1. Rynek międzynarodowych usług turystycznych
      11.2. Przesłanki i specyfika marketingu międzynarodowych usług turystycznych (MMUT) .
      11.3. Specyfika spójności usługi turystycznej - formuła Sp .
      11.4. Segmentacja międzynarodowego rynku turystycznego
      11.5. Systemy komunikacyjne międzynarodowych usług turystycznych.
      11.6. Strategie międzynarodowych usług turystycznych.
      10.7. Trendy i tendencje rozwojowe turystyki międzynarodowej.
      Pytania i zadania
      Zalecana literatura.
      BIBLIOGRAFIA.
      SPIS TABEL
      SPIS RYSUNKÓW
      SPIS FOTOGRAFII

      Uwagi

      Kupując na kilku naszych aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz - jej koszt zależny jest od wagi książek, o kalkulację kosztów prosimy pytać w mailu. Kupujący otrzyma paragon lub fakturę.

      NAJBARDZIEJ POSZUKIWANE KSIĄŻKI
      ZAWSZE W ATRAKCYJNEJ CENIE!
      Na Skróty
      dodaj do ulubionych sprzedawców nasz sklep allegro nasze pozostałe aukcje
      Płatności

      Płatności można dokonywać na nasze konto mBank:

      logo mBank

      10 1140 [zasłonięte]40[zasłonięte]02 4[zasłonięte]920 71

      Koszty Wysyłki
      koszty przesyłki
      Odbiór Osobisty

      Po zakupione towary zapraszamy do naszej siedziby:

      Stadion Olimpijski we Wrocławiu
      Księgarnia w HALI WIELOFUNKCYJNEJ AWF
      Al. J.I. Paderewskiego 35
      51-612 Wrocław

      Przy odbiorze osobistym można zapłacić na miejs cu gotówką lub kartą kredytową.

      Kontakt z Nami

      allegro[na]sportowo-medyczna.pl
      Telefon: 071 [zasłonięte] 54
      Gadu-Gadu:

      • Mirek, status:
      • Robert, status: