Spis treści
Przedmowa
Rozdział 1. Istota turystyki i podstawowe pojęcia
1.1. Zarys historyczny, pojęcia i rodzaje turystyki 1.2. Popyt i podaż turystyczna 1.3. Funkcje i dysfunkcje turystyki 1.4. Biznes turystyczny w drodze do nowoczesności 1.5. Gospodarcze aspekty turystyki 1.6. Polityka turystyczna
Rozdział 2. Specyfika marketingu usług
2.1. Systemowe uwarunkowania rozwoju usług 2.2. Przedsiębiorczość w usługach 2.3. Oferta usługowa 2.4. Zachowania i oczekiwania nabywców usług 2.5. Istota i znaczenie marketingu turystycznego 2.6. Usługi turystyczne
Rozdział 3. Produkt i cena na rynku usług turystycznych
3.1. Istota i rodzaje produktu turystycznego 3.2. Produkt turystyczny w aspekcie regionalnym 3.3. Elementy produktu turystycznego 3.4. Cykl życia produktu 3.5. Profile segmentów w turystyce i ich charakterystyka 3.6. Cena a popyt 3.7. Strategia cen w turystyce 3.8. Ceny podstawowe a ceny zróżnicowane
Rozdział 4. Promocja i dystrybucja na rynku usług turystycznych
4.1. Efektywna promocja sprzedaży produktów turystycznych 4.2. Marka turystyczna 4.3. Przekaz reklamowy w turystyce 4.4. Strategiczny plan reklamy 4.5. Pojęcie dystrybucji usług turystycznych 4.6. Typologia kanałów dystrybucji w turystyce
Rozdział 5. Zarządzanie informacją turystyczną
5.1. System informacyjny przedsiębiorstwa turystycznego 5.2. Zadania jednostek organizacyjnych systemu informacji turystycznej 5.3. Rodzaje informacji turystycznych w bazie systemu "it" 5.4. Wykorzystywanie programów komputerowych i Internetu w informacji turystycznej 5.5. Pozostałe narzędzia systemu informacji turystycznej
Aneks 1. Słownik terminów turystycznych Aneks 2. Wybrane pojęcia marketingu turystyki Aneks 3. Ważniejsze atrakcje turystyczne Polski według podziału na województwa Aneks 4. Atrakcje turystyczne w wybranych krajach Europy
Spis tabel Spis rysunków Spis literatury
|