Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing usług hotelarskich - REA

04-06-2012, 6:17
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 26.50 zł     
Użytkownik infoksiazka
numer aukcji: 2330935254
Miejscowość Bytom
Wyświetleń: 7   
Koniec: 17-05-2012 20:01:08
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

top

Zanim dokonasz zakupu, koniecznie przeczytaj stronę"o mnie"!

O firmie
Sprzedażą książek zajmujemy się już od wielu lat.
Wychodząc na przeciw oczekiwaniom klientów,
rozpoczynamy sprzedaż w serwisie aukcyjnym Allegro!
Nasza księgarnia proponuje Państwu książki techniczne z każdej branży oraz nowości wydawnicze z każdej dziedziny w dobrych cenach!!
Do każdej książki wystawiamy paragon,
a na życzenie
faktury VAT.
Podstawą reklamacji jest paragon lub faktura zakupu.


Płatności
Przyjmujemy wpłaty
tylko
przelewem na konto


Przesyłka
Realizujemy przesyłki w dniu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.
Wysyłamy za granicę.


Pozostałe aukcje
Kliknij aby zobaczyć nasze pozostałe aukcje

Dodaj do ulubionych
kliknij


Kontakt

Napisz do nas
email


Skype

Skype Me™!

Gadu-Gadu

Marketing usług hotelarskich


Adam Stefański
ISBN: [zasłonięte]978-8344-149-9, str. 212
Format: 165 X 235 mm
Nr MEiN: 24/2007 Wydanie uzupełnione 2009
Oprawa: broszurowa


MARKETING W HOTELARSTWIE – podręcznik adresowany do uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa.

Książka przedstawia w sposób praktyczny podstawowe wiadomości z marketingu, a ćwiczenia przeznaczone do samodzielnego wykonania umożliwiają uczniom połączenie teorii z praktyką.

Podręcznik składa się z siedmiu rozdziałów:
● rozdział I zawiera zagadnienia dotyczące marketingu oraz rynku usług hotelarskich;
● rozdział II przedstawia poszczególne instrumenty marketingowe (produkt/usługa, cena, dystrybucja, promocja, personel);
● rozdział III uczy, w jaki sposób zaprojektować i przeprowadzić proste badania marketingowe w hotelu;
● rozdział IV przedstawia zagadnienia z dziedziny zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwach hotelarskich;
● rozdział V zawiera elementy planowania działalności marketingowej oraz uczy, jak sporządzić prosty plan marketingowy;
● rozdział VI ostatni wyjaśnia zastosowanie mierników oceny działalności hotelarskiej.

Podręcznik został opracowany w oparciu o podstawę programową oraz standardami wymagań egzaminacyjnych dla zawodu technik hotelarstwa.

Marketing usług hotelarskich  - REA
ZOBACZ NASZE INNE AUKCJE
Inna nasza aukcja Inna nasza aukcja Inna nasza aukcja
Inna nasza aukcja Inna nasza aukcja Inna nasza aukcja

© by Daro Web Service