Opis
Wydawnictwo Rea
ISBN[zasłonięte]978-8344-149-9
War szawa 2009, wyd. 1, format 165 x235, objętość 210 str., oprawa miękka
Podręcznik adresowany do uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa.
Książka przedstawia w sposób praktyczny podstawowe wiadomości z marketingu, a ćwiczenia przeznaczone do samodzielnego wykonania umożliwiają uczniom połączenie teorii z praktyką.
Podręcznik składa się z siedmiu rozdziałów:
? rozdział I zawiera zagadnienia dotyczące marketingu oraz rynku usług hotelarskich;
? rozdział II przedstawia poszczególne instrumenty marketingowe (produkt/usługa, cena, dystrybucja, promocja, personel);
? rozdział III uczy, w jaki sposób zaprojektować i przeprowadzić proste badania marketingowe w hotelu;
? rozdział IV przedstawia zagadnienia z dziedziny zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwach hotelarskich;
? rozdział V zawiera elementy planowania działalności marketingowej oraz uczy, jak sporządzić prosty plan marketingowy;
? rozdział VI ostatni wyjaśnia zastosowanie mierników oceny działalności hotelarskiej.
Podręcznik został opracowany w oparciu o podstawę programową oraz standardami wymagań egzaminacyjnych dla zawodu technik hotelarstwa.
Kupując na kilku naszych aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz - jej koszt zależny jest od wagi książek, o kalkulację kosztów prosimy pytać w mailu. Kupujący otrzyma paragon lub fakturę.