Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing usług finansowych Żurawik

08-10-2014, 11:52
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 12 zł     
Użytkownik jurgiel76
numer aukcji: 4587808883
Miejscowość Legnica
Wyświetleń: 6   
Koniec: 08-10-2014 10:58:04

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 


PHU Tomasz Jurgielewicz
Wrocławska 253
59-220 Legnica
[zasłonięte]@wp.pl
tel.kom. 792[zasłonięte]675
pon.-pt. w godz. 9-17


 

 


Dostępne formy płatności:
- płatność przy odbiorze
- przesyłka kurierska pobraniowa
- płatność przez system PayU
- płatność przelewem bankowym
Numer konta:
43 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]7480090 [zasłonięte] 755023
(ING Bank Śląski)

Nazwa i adres odbiorcy
PHU Tomasz Jurgielewicz
ul.Wrocławska 253
59-220 legnica

Tytuł przelewu:
-NICK KUPUJĄCEGO

Kwota:
-KWOTA ZA ZAKUPIONY TOWAR + KOSZT WYSYŁKI (podane na aukcji)



Towar wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej. Koszt wysyłki zawsze podany jest w opisie aukcji.

 


W NASZEJ OFERCIE ZNAJDA PANSTWO SETKI TYTUŁÓW

NOWYCH I UŻYWANYCH

Z WSZYSTKICH KATEGORI TEMATYCZNYCH


CODZIENNIE NOWE TYTUŁY !!!!



Regulamin na stronie
"O mnie"



WITAMY NA NASZYCH AUKCJACH



OPIS PRZEDMIOTU AUKCJI

Marketing usług finansowych


W. Żurawik   B. Żurawik


Wydawnictwo:
PWN 
Rok wydania:
2000
ISBN:
83-01-13026-1
Liczba stron:
372
Wymiary:
150 x 210 mm



KSIĄŻKA NOWA POEKSPOZYCYJNA
MOŻE POSIADAĆ DROBNE RYSY LUB ZAGIĘCIA


CENA TO TYLKO 12 ZŁ

Sektor usług finansowych należy do najszybciej rozwijających się sektorów w polskiej gospodarce. Jesteśmy świadkami wielu innowacji finansowych, wzrasta też znaczenie marketingu, choć jest on nadal postrzegany bardziej jako narzędzie taktyczne niż strategiczne. Natomiast marketing ex definitione zakłada myślenie strategiczne. Nie jest tu możliwe automatyczne przełożenie zasad marketingu obowiązujących na rynku produktów do usług finansowych. Wynika to przede wszystkim z niematerialności sprzedaży usługi oraz z nierozdzielności wytwarzania usług do ich konsumpcji. Dlatego problematyka ta wymaga szerszej popularyzacji, co było główną przesłanką napisania niniejszej książki. Zawiera ona wiele przykładów zaczerpniętych z polskiej i zachodniej praktyki. Myślimy, że inspirują one bankowców w dążeniu do doskonalenia poziomu obsługi klienta, co w konsekwencji przyniesie korzyści samym bankom.

KOSZTY WYSYLKI

ILOSC KSIAZEK 1 - 2 SZT LIST POLECONY EKONOMICZNY 6 ZŁ

ILOSC KSIAZEK 1 - 2 SZT LIST POLECONY PRIORYTET 8 ZŁ


ILOSC KSIAZEK 1-50 SZT PACZKA POCZTOWA EKONOMICZNA 10 ZL

ILOSC KSIAZEK 1-50 SZT PACZKA POCZTOWA PRIORYTET 12 ZL


ILOSC KSIAZEK 1-100 SZT PRZESYLKA KURIERSKA  17 ZL


DO KAZDEGO ZAKUPU
WYSTAWIAMY PARAGON
LUB NA ZYCZNIE
KLIENTA FAKTURE VAT 



Marketing usług finansowych Żurawik





Dodano 2[zasłonięte]014-03 17:25
M2/R03/P03