Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing usług [nowa]

12-07-2012, 13:34
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 43.10 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2394406642
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 16   
Koniec: 03-07-2012 12:11:42

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Marketing usług
Czubała Anna, Jonas Agata, Smoleń Tomasz, Wiktor Jan

Marketing usług
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]64161
  • liczba stron: 340
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: wolters kluwer polska
  • Seria: SERIA AKADEMICKA
  • Data wydania: 2[zasłonięte]012-03
  • Opis

    Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych. Niewiele natomiast jest książek takich jak ta - stanowiących kompleksowe omówienie wiedzy z zakresu marketingu i poruszających kwestie ważne dla całej sfery usług. Autorzy omawiają w niej szczegółowo takie tematy, jak:- charakterystyczne cechy usług i rynku usług,- zarządzanie marketingiem w firmie usługowej,- segmentacja rynku usług,- jakość usług,- proces świadczenia usług,- polityka kształtowania cen usług, dystrybucja i promocja usług,- rola personelu w marketingu firmy usługowej.Obecne wydanie jest uaktualnione i poszerzone o zagadnienia związane z e-ustugami, promocją w Internecie, z rozwojem portali społecznościowych oraz ze współczesnymi formami reklamy. Książka obejmuje szeroki zasób wiedzy z dziedziny marketingu usług wymagany na poziomie akademickim.

    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa