Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING: THEORY, EVIDENCE, PRACTICE Sharp

27-10-2014, 2:38
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 550.20 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643458346
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 27-10-2014 02:42:06

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>11202, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>55735, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>09275, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>61058, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>05008, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>11202, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>55735, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>09275, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>61058, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>05008

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Marketing: Theory, Evidence, Practice

MARKETING: THEORY, EVIDENCE, PRACTICE Sharp

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Byron Sharp, Katherine Anderson, Dag Bennett, Svetlana Bogomolova, David Corkindale, Nick Danenberg, Charles Graham, Nicole Hartnett, Rachel Kennedy, Marianthi Livaditis, Larry Lockshin, Karen Nelson-Field, Magda Nencyz-Thiel, Adrian Palmer, Anita Peleg, Erica Riebe, John Scriven, Anne Sharp, Herb Sorensen, Maxwell Winchester
Language: English
Publisher: OUP Australia & New Zealand
Publication Date: 17 Jan 2013
Dimensions: 24.8 x 20.6 x 3 cm
Format: Paperback
Pages: 656
Condition: NEW
Product_ID: A19557C552

 

 

HELPING THE STUDENTS OF TODAY BECOME THE MARKETING PROFESSIONALS OF TOMORROW Marketing: Theory, Evidence, Practice is a new Australasian text written for students who want to know what marketing people do, and what questions managers have to tackle in their day-to-day jobs. It's a complete package which provides all the material you and your students need for your course, including a truly integrated e-text packaged with every copy of the book, and a wealth of teaching and learning support. Written based on evidence and the practical application of marketing skills, it clearly illustrates, through case studies and practitioner profiles, how marketing problems have been solved in business, connecting theory to practice, and providing a realistic view of the marketing world. Students will be engaged because each chapter will be a glimpse into their future career and will build the foundation for the rest of their degree. Features include: Practitioner Profiles: Written by senior marketing executives, they describe their jobs, what they do and how they got where they are today. Case Studies: A rich selection of print and video cases that will engage students in the practicalities of the profession. obook: a truly integrated e-text with extra content and resources built in, which comes free with each print copy. The obook advantage: Some information is just better accessed online. Videos, links, podcasts are all live when online in an Oxford obook. Students can watch a case study, flick to a website to read some extra material, then back to their textbook to read a section, then listen to the author explain a complex topic, and then answer some revision questions - all on one device. Every copy of the text includes access to the obook - a truly integrated e-text with extra content and resources built into a digital textbook: Hotlinked learning objectives Interviews with marketing professionals Contemporary video cases Instant access to other videos that relate to the case studies and industry insights within the text. Audio chapter summaries Embedded weblinks 'Live' chapter revision questions and answers Integrated dictionary and note-taking featuresMarketing comes with a great selection of video cases for lecturers. Please see the below show reel which includes samples from Circus OZ, Porshe Australia and Steinfinger.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 GROW THE CORE David Taylor

 DECODED: THE SCIENCE BEHIND WHY WE BUY Phil Barden

 HOW BRANDS GROW: WHAT MARKETERS DON'T KNOW Sharp

 VIRAL MARKETING: THE SCIENCE OF SHARING Tsipis

 CREATIVE MISCHIEF: 1 Dave Trott

 WEBS OF INFLUENCE: PSYCHOLOGY OF ONLINE PERSUASION