Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING TERYTORIALNY Szromik handel sprzedarz

09-03-2012, 21:11
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 60.60 zł     
Użytkownik ksiegar
numer aukcji: 2112251481
Miejscowość szybka wysyłka
Zostało sztuk: 100    Wyświetleń: 7   
Koniec: 10-03-2012 23:16:02

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


  

MARKETING TERYTORIALNY - miasto i region na rynku


ISBN:[zasłonięte]978-8326-753-2 , Oprawa: miękka , Format: B5 (176 x 250 mm) , s. 372
Rodzaj: podręcznik , Medium: książki (WKP)
Dział: PRAWO / administracyjne / samorząd terytorialny



W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.

Autor kompleksowo omawia:

  • genezę i warunki rozwoju marketingu terytorialnego,
  • proces budowania strategii marketingowej jednostek osadniczych,
  • różne aspekty koncepcji produktu w marketingu terytorialnym,
  • kwestię tworzenia wizerunku miast i regionów,
  • wzajemną relację między marketingiem przedsiębiorstwa a marketingiem regionu,
  • marketingową strategię pozyskiwania kwalifikowanej siły roboczej przez regiony wiedzy,
  • marketingowe podejście do lokalizacji obiektów handlowych,
  • znaczenie różnych form powiązań partnerstwa w relacjach miast i regionów z otoczeniem,
  • możliwości wykorzystania przedsięwzięć sportowych w strategiach rozwoju miast i regionów,
  • warunki i koncepcje internacjonalizacji miast i regionów,
  • rolę targów w aktywizacji lokalnych środowisk gospodarczych,
  • instrumenty marketingowe miast i regionów zorientowane na pozyskiwanie inwestorów zagranicznych.
Publikacja jest przeznaczona dla pracowników samorządowych i radnych, pracowników sektora publicznego, menedżerów i innych osób zainteresowanych propagowaniem podejścia marketingowego w praktyce funkcjonowania samorządów terytorialnych. Książka może również wzbogacić bibliotekę pracowników naukowych, studentów i doktorantów zajmujących się problemami wdrożenia podejścia marketingowego w zarządzaniu terytorialnymi jednostkami samorządowymi.