Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING TERYTORIALNY A.Szromnik Wolters Kluwer

24-01-2012, 5:46
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 43.90 zł     
Użytkownik nemezir
numer aukcji: 2004286198
Miejscowość Rybnik
Wyświetleń: 12   
Koniec: 16-01-2012 19:38:04

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha




MARKETING TERYTORIALNY
Miasto i region na rynku

Autor/autorzy:
 Andrzej Szromnik

Wydawca:

Wolters Kluwer Polska

Oprawa: Miękka
Format: 17.0x24.0cm
Ilość stron: 268
Wydanie: 2
Rok wydania: 

***
 W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.

Autor kompleksowo omawia:

genezę i warunki rozwoju marketingu terytorialnego,
proces budowania strategii marketingowej jednostek osadniczych,
różne aspekty koncepcji produktu w marketingu terytorialnym,
kwestię tworzenia wizerunku miast i regionów,
wzajemną relację między marketingiem przedsiębiorstwa a marketingiem regionu,
znaczenie różnych form powiązań partnerstwa w relacjach miast i regionów z otoczeniem,
rolę targów w aktywizacji lokalnych środowisk gospodarczych,
instrumenty marketingowe miast i regionów zorientowane na pozyskiwanie inwestorów zagranicznych.
Adresaci:
Publikacja jest przeznaczona dla pracowników samorządowych i radnych, pracowników sektora publicznego, menedżerów i innych osób zainteresowanych propagowaniem podejścia marketingowego w praktyce funkcjonowania samorządów terytorialnych. Książka może również wzbogacić bibliotekę pracowników naukowych, studentów i doktorantów zajmujących się problemami wdrożenia podejścia marketingowego w zarządzaniu terytorialnymi jednostkami samorządowymi.

***
Książki nowe !
Do każdej następnej zakupionej książki w zamówieniu doliczymy tylko 1,50 zł koszt wysyłki.

MARKETING TERYTORIALNY A.Szromnik  Wolters Kluwer