ISBN: |
978[zasłonięte][zasłonięte]64389 |
Wymiar: |
16.5x24.0cm |
Nr wydania: |
4 |
Seria: |
- |
Ilość stron: |
452 |
Ocena: |
- |
Waga: |
0,67 kg |
Indeks: |
567[zasłonięte]01549KS |
Rok wydania: |
2011 |
Rodzaj okładki: |
Miękka |
Stan: |
Nowa |
Autor: |
Szromnik Andrzej |
Wydawca: |
Wolters Kluwer |
Opis książki
Podtytuł: Miasto i region na rynku
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.
Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowa podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poświęca również zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych.
W czwartym wydaniu książki czytelnik znajdzie omówienie zagadnień dotyczących:
- marketingowych strategii pozyskiwania kwalifikowanej siły roboczej przez regiony wiedzy,
- strategii pozycjonowania miast i regionów z uwzględnieniem warunków oraz procedur operacyjnych,
- koncepcji kształtowania miast innowacyjnych oraz odpowiednich modeli i wariantów rozwojowych,
- marketingowego podejścia do lokalizacji obiektów handlowych,
- warunków i koncepcji internacjonalizacji miast i regionów,
- wykorzystania przedsięwzięć sportowych w strategiach rozwoju miast i regionów.