Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing terytorialny

28-01-2014, 3:03
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 73 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 3838716172
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 5   
Koniec: 28-01-2014 03:03:06

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Anna 44[zasłonięte]445
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Marketing terytorialny
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]64389
Wymiar: 16.5x24.0cm
Nr wydania: 4
Seria: -
Ilość stron: 452
Ocena: -
Waga: 0,67 kg
Indeks: 567[zasłonięte]01549KS
Rok wydania: 2011
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa
Autor: Szromnik Andrzej
Wydawca: Wolters Kluwer

Opis książki

Podtytuł: Miasto i region na rynku
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.
Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowa podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poświęca również zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych.

W czwartym wydaniu książki czytelnik znajdzie omówienie zagadnień dotyczących:
  • marketingowych strategii pozyskiwania kwalifikowanej siły roboczej przez regiony wiedzy,
  • strategii pozycjonowania miast i regionów z uwzględnieniem warunków oraz procedur operacyjnych,
  • koncepcji kształtowania miast innowacyjnych oraz odpowiednich modeli i wariantów rozwojowych,
  • marketingowego podejścia do lokalizacji obiektów handlowych,
  • warunków i koncepcji internacjonalizacji miast i regionów,
  • wykorzystania przedsięwzięć sportowych w strategiach rozwoju miast i regionów.
Zobacz także...