Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing terytorialny

04-06-2012, 8:21
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 63 zł     
Użytkownik domki
numer aukcji: 2296234539
Miejscowość szybka wysyłka
Wyświetleń: 11   
Koniec: 22-05-2012 15:23:32
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 

 

 

 

 


 

 

Marketing terytorialny

Miasto i region na rynku

 

  W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia:
* genezę i warunki rozwoju marketingu terytorialnego,
* proces budowania strategii marketingowej jednostek osadniczych,
* różne aspekty koncepcji produktu w marketingu terytorialnym,
* kwestię tworzenia wizerunku miast i regionów,
* wzajemną relację między marketingiem przedsiębiorstwa a marketingiem regionu,
* marketingową strategię pozyskiwania kwalifikowanej siły roboczej przez regiony wiedzy,
* marketingowe podejście do lokalizacji obiektów handlowych,
* znaczenie różnych form powiązań partnerstwa w relacjach miast i regionów z otoczeniem,
* możliwości wykorzystania przedsięwzięć sportowych w strategiach rozwoju miast i regionów,
* warunki i koncepcje internacjonalizacji miast i regionów,
* rolę targów w aktywizacji lokalnych środowisk gospodarczych,
* instrumenty marketingowe miast i regionów zorientowane na pozyskiwanie inwestorów zagranicznych.
Publikacja jest przeznaczona dla pracowników samorządowych i radnych, pracowników sektora publicznego, menedżerów i innych osób zainteresowanych propagowaniem podejścia marketingowego w praktyce funkcjonowania samorządów terytorialnych. Książka może również wzbogacić bibliotekę pracowników naukowych, studentów i doktorantów zajmujących się problemami wdrożenia podejścia marketingowego w zarządzaniu terytorialnymi jednostkami samorządowymi.