MARKETING. Podręcznik do nauki zawodu technik handlowiec
Halina Szulce, Magdalena Florek, Tomasz Żyminkowski
WSiP
Wydanie 3
Warszawa 2012
Oprawa: Miękka
Ilość stron: 256
OPIS:
Podręcznik przeznaczony do kształcenia w zawodach do nauczania zawodu technik ekonomista i technik handlowiec na poziomie technikum i szkoły policealnej. W wydaniu zmienionym dostosowano treści do programu nr 341[03]/MEN/2009.02.03 i omówiono zagadnienia, takie jak: rynek i otoczenie przedsiębiorstwa, ewolucja i istota marketingu, zachowania nabywców, segmentacja rynku, proces badan marketingowych, metody badań marketingowych, analiza i interpretacja wyników badań marketingowych, struktura produktu, kształtowanie asortymentu i nowego produktu, rodzaje i funkcje marki, metody ustalania cen, ustalanie cen w cyklu życia produktu, tworzenie kanałów dystrybucji, kanały dystrybucji, pośrednicy w kanałach dystrybucji, handel elektroniczny (e-commerce), istota i znaczenie promocji, reklama jako instrument promocji, promocja sprzedaży, public relation, sprzedaż osobista, znaczenie i instrumenty komunikacji interpersonalnej, planowanie i organizacja marketingu w firmie, kontrola marketingowa.
***
Odsprzedaję książkę w stanie idealnym. W mailu proszę o informację nt. sposobu dostawy: odbiór osobisty warszawa (możemy się spotkać gdzieś w centrum, podam mailem telefon) lub wysyłam minipaczkę ekonomiczną/priorytetową. Płatność: payu, przelewem lub przy odbiorze osobistym.