Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING, Szulce, wyd. 3, 2012, WSiP, NOWY

12-10-2014, 1:28
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 30 zł     
Użytkownik kamax777
numer aukcji: 4670346029
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 3   
Koniec: 12-10-2014 01:29:27

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

MARKETING. Podręcznik do nauki zawodu technik handlowiec

Halina Szulce, Magdalena Florek, Tomasz Żyminkowski

 

WSiP

Wydanie 3

Warszawa 2012


Oprawa: Miękka
Ilość stron: 256

 

OPIS:
Podręcznik przeznaczony do kształcenia w zawodach do nauczania zawodu technik ekonomista i technik handlowiec na poziomie technikum i szkoły policealnej. W wydaniu zmienionym dostosowano treści do programu nr 341[03]/MEN/2009.02.03 i omówiono zagadnienia, takie jak: rynek i otoczenie przedsiębiorstwa, ewolucja i istota marketingu, zachowania nabywców, segmentacja rynku, proces badan marketingowych, metody badań marketingowych, analiza i interpretacja wyników badań marketingowych, struktura produktu, kształtowanie asortymentu i nowego produktu, rodzaje i funkcje marki, metody ustalania cen, ustalanie cen w cyklu życia produktu, tworzenie kanałów dystrybucji, kanały dystrybucji, pośrednicy w kanałach dystrybucji, handel elektroniczny (e-commerce), istota i znaczenie promocji, reklama jako instrument promocji, promocja sprzedaży, public relation, sprzedaż osobista, znaczenie i instrumenty komunikacji interpersonalnej, planowanie i organizacja marketingu w firmie, kontrola marketingowa. 

 

***


Odsprzedaję książkę w stanie idealnym. W mailu proszę o informację nt. sposobu dostawy: odbiór osobisty warszawa (możemy się spotkać gdzieś w centrum, podam mailem telefon) lub wysyłam minipaczkę ekonomiczną/priorytetową. Płatność: payu, przelewem lub przy odbiorze osobistym.