Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing - Szulce, Florek, Żyminkowski, j.nowa

20-01-2012, 0:13
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 10 zł     
Użytkownik oicmoh
numer aukcji: 2045307397
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 4   
Koniec: 15-01-2012 21:01:27
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Od wydawcy:

Podręcznik do nauczania podstaw marketingu przygotowany zgodnie z programem nauczania dla technika ekonomisty i technika handlowca (2302 - T-5/MEN i 2305 - T-5, T-3, SP/MEN), uwzględniający najnowsze zagadnienia z dziedziny marketingu.

Składa się z 8 części:

I Istota marketingu
II Badania marketingowe
III Kształtowanie produktu
IV Ustalanie cen
V Tworzenie kanałów dystrybucji
VI Promocja
VII Planowanie i organizacja marketingu
VIII Prawne aspekty marketingu.

Przybliża podstawowe mechanizmy i instrumenty działania marketing owego przedsiębiorstw w warunkach gospodarki rynkowej. Omawia podstawowe pojęcia, zasady i instrumenty marketingu. Zawiera wiele przykładów i ćwiczeń, których celem jest zarówno utrwalenie przedstawionych zasad marketingowych w pamięci uczniów, jak i swoiste zmuszenie do samodzielnego rozwiązywania problemów przedsiębiorstwa przy uwzględnieniu zdobytej wiedzy z zakresu marketingu.

stron 250

wyd.
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
Warszawa 2006 r.
ISBN[zasłonięte]978-83-09687-7

miękka okładka

stan:
bardzo dobry -