Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING SZKÓŁ WYŻSZYCH NOWACZYK KOLASIŃSKI

11-10-2014, 12:53
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 18 zł     
Użytkownik bazar-wiedzy
numer aukcji: 4597699789
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 4   
Koniec: 11-10-2014 12:27:49

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2004
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Polecamy książki dla fachowców w najtańszych cenach na Allegro

Pamiętaj zawsze możesz do nas zadzwonić
533 [zasłonięte] 038
/ w dni powszednie od 10 do 17 / lub napisać
[zasłonięte]@ksiegarnia-fachowa.pl

 

 

 

MARKETING SZKÓŁ WYŻSZYCH

NOWACZYK KOLASIŃSKI

 

 

WSB POZNAŃ ,375 STRON, B5 

 

Potrzeba stosowania marketingu w polskich szkołach wyższych zrodziła się wraz z powstaniem i rozwojem rynku usług edukacyjnych na początku lat 90. XX w. Marketing uczelni odnosi się do rynkowych zachowań szkól wyższych i opiera się na założeniu, że podobnie jak i inne organizacje przyjmują one aktywną postawę wobec otoczenia, kształtując relacje z uczestnikami rynku.

Marketing szkół wyższych jest pracą zbiorową grona autorów, którzy podjęli wspólną ideę określenia podstaw i zakresu stosowania marketingu w polskich uczelniach. Wśród autorów znajdują się m.in. wybitni profesorowie marketingu, znawcy rynku edukacyjnego, a także młodzi adepci dziedziny marketingu. Autorzy reprezentują uczelnie państwowe i prywatne. W publikacji próbują znaleźć odpowiedzi na pytania związane nie tylko z samą filozofią myślenia kategoriami marketingowymi w szkole wyższej, ale również stosowanymi tam narzędziami marketingowymi.

Książka adresowana jest do Czytelników, którzy z ciekawość, zawodowego obowiązku łub konieczności stanęli m.in, przed takimi problemami:

- czy usługa edukacyjna jest produktem, a student klientem na rynku?

- w jaki sposób pogodzić cele społeczne, którym ma służyć uczelnia z jej celami rynkowymi?

- zzy wykształcenie absolwentów może być elementem przewagi konkurencyjnej uczelni?

- więcej reklamy czy public relations? Jakie zadania spełnia promocja uczelni - rekrutowanie kandydatów czy budowanie wizerunku?

- czy można pogodzić prosprzedażowe działania marketingowe z postulatem wysokiej jakości nauczania?

- w jaki sposób regulacyjna rola państwa wpływa na stosowanie marketingu w uczelniach?

- wykładowca a student: mistrz - uczeń, wyrocznia czy przyjaciel?

- czy koncepcja kształcenia ustawicznego zredukuje negatywne skutki działania czynników demograficznych?