Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing szeptany Buzz marketing Najlepsza oferta

21-10-2014, 17:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 75 zł     
Użytkownik Rec-Tus
numer aukcji: 4678355124
Miejscowość Niedrzwica Duża
Wyświetleń: 16   
Koniec: 21-10-2014 16:43:15
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


www.mania-pisania.pl

Pon-Pt 8-20

Sob. 8-18


Tel: +48 [zasłonięte] 531 751

mail:[zasłonięte]@poczta.onet.pl


Skype :a.pastuszak1

strona: www.mania-pisania.pl


Przelew na konto lub




Elektroniczna 0 zł.


W dzisiejszych czasach Internet stał się podstawowym narzędziem reklamowym. Hasło "Nie ma Cię w Internecie, to znaczy,że w ogóle Cię nie" chociaż jest już nudne i oklepane niesie dużo prawdy. Reklama jest dźwignią handlu, a Internet jej podstawowym narzędziem.

Aukcja dotyczy miesiąca promowania Twojej firmy na forach internetowych, blogach, itp.


Czym jest MARKETING SZEPTANY?

Marketing szeptany to taka internetowa plotka. A wiadomo jaką siłę mają plotki! Buzz marketing to jedna z najlepszych form reklamy, z którą możemy się spotkać w Internecie. Na forach, w dyskusjach, na portalach społecznościowych, blogach Twoja firma zbiera pozytywne opinie, które docierają do potencjalnych klientów. Dzięki temu możesz zwiększyć sprzedaż i poprawić wizerunek swojej marki.

KORZYŚCI Z MARKETINGU SZEPTANEGO:

  • Wzmocnienie pozytywnego wizerunku Twojej firmy
  • Zapoznanie Internautów z usługą bądź produktem
  • Nawiązanie relacji z potencjalnymi klientami
  • Poznanie opinii innych Internautów
  • Ochrona przed czarnym PR

CZEGO DOTYCZY AUKCJA?

Pakiet 1:

-miesiąc czasu promowania Twojej firmy w Internecie

-20 postów na forach internetowych,blogach, portalach społecznościowych

-wybór najlepszych stron

-raport z kampanii

-start 2 dni po otrzymaniu briefu

PAMIĘTAJ! OPINIE ZASŁYSZANE NA FORACH INTERNETOWYCH OD INNYCH "KLIENTÓW" bywają WAŻNIEJSZE od naukowych rozpraw. To one niejednokrotnie decydują o tym, że klient wybiera tę a nie inną ofertę.

Plan działania:

1. Wypełniasz brief

2. Ustalamy plan działania- otrzymujesz treści komentarzy do akcptacji

3. Rozpoczynamy pracę

4. Dostajesz raport z działań.