Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING STRATEGY AND MANAGEMENT Michael Baker

26-10-2014, 5:28
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 322.35 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643473488
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 5   
Koniec: 26-10-2014 05:35:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>96613, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>63376, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>85947, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>39862, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>02866, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>96613, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>63376, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>85947, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>39862, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>02866

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Marketing Strategy and Management

MARKETING STRATEGY AND MANAGEMENT Michael Baker

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Michael J. Baker
Language: English
Publisher: Palgrave Macmillan
Publication Date: 20 April 2007
Dimensions: 19 x 3.3 x 24.7 cm
Format: Paperback
Pages: 608
Condition: NEW
Product_ID: 14AC9D6274

 

 

The new edition of ''Marketing Strategy and Management'' brings a classic text up-to-date. Building on its reputation for academic rigor, it retains the traditional functional approach to marketing but incorporates current research and topical examples and cases to encourage students to apply theoretical principles and frameworks to practical real-world situations. It takes an analytical and strategic approach to marketing, providing a framework for the direction and management of the marketing function that will help students make effective marketing decisions.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 THE FASHION DESIGNER'S TEXTILE DIRECTORY Baugh

 STRATEGIC MARKETING MANAGEMENT Wilson, Gilligan

 FINANCE FOR NON-FINANCIAL MANAGERS Shoffner

 MARKETING: AN INTRODUCTION Armstrong, Kotler