Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING STRATEGICZNY W OPIECE ZDROWOTNEJ -NOWA11

11-03-2012, 13:32
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 159 zł     
Użytkownik ARKA_K_G
numer aukcji: 2113573343
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 7   
Koniec: 11-03-2012 17:40:45

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książki jakich szukasz

Informacje o firmie

ARKA 
Warszawa

 


 

Kontakt



e-mail: [zasłonięte]@arka-phw.pl

Pracujemy:
Poniedziałek-piątek

 

 

CZARODZIEJKA_PL na platformie Allegro

Księgarnia internetowa CZARODZIEJKA_PL na platformie aukcyjnej Allegro proponuje  Państwu Książki w nadzwyczaj atrakcyjnych cenach. Oferta obejmuje wszelkie typy książek. 
Gwarantujemy szybką realizację transakcji oraz rzetelną i fachową obsługę
 Przedmiotem aukcji jest Książka
MARKETING STRATEGICZNY W OPIECE ZDROWOTNEJ
 

Autor: Philip Kotler , Joel Shalowitz , J. Robert Stevens
Wydawca: Wolters Kluwer Polska - OFICYNA
Rok wydania: 2011
Okładka: miękka
Wymiary: 176 x 250
Ilość stron: 832
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1153-3

Cena detaliczna: 189,00 zł

Opis:Zwiększenie skuteczności działania opieki zdrowotnej wymaga - podobnie jak w przypadku innych gałęzi gospodarki - podejścia marketingowego do tego sektora. Konieczne jest ponadto uwzględnienie w strategii marketingowej złożonego i wielowymiarowego systemu przepływów finansowych i przepływu informacji, właściwych sektorowi opieki zdrowotnej.
Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej to pionierski podręcznik ujmujący w przekrojowy sposób najważniejsze zagadnienia marketingu strategicznego oraz jego rolę w sektorze usług zdrowotnych.
W książce autorzy zawarli m.in.:
    opis sektora usług zdrowotnych oraz roli, jaką odgrywa w nim marketing;
    analizę procesów psychologicznych, które wpływają na decyzje pacjentów dotyczące usług zdrowotnych;
    omówienie problemu asymetryczności informacji oraz systemów jej rozpowszechniania wśród konsumentów opieki zdrowotnej;
    tematy związane z segmentacją rynku oraz pozycjonowaniem poszczególnych usług medycznych;
    zagadnienia polityki cenowej oraz budowania marki w sektorze zdrowia;
    kwestie związane z reklamą i promocją usług medycznych.
Adresaci:
Jest to lektura obowiązkowa dla wszystkich, których zainteresowania naukowe bądź zawodowe związane są z sektorem zdrowia.

 

 
Realizacja zamówienia


Przelew = wylicytowana kwota + koszt przesyłki. 
Przy zakupie 2 lub więcej pozycji prosimy o kontakt celem ustalenia kosztów przesyłki
W tytule przelewu prosimy wpisać nr aukcji oraz login.
Transakcję realizujemy w ciągu 2-3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

Bezpieczeństwo

Książki wysyłamy w trwałej, ochronnej kopercie lub w kartonowym pudełku.
Forma przesyłki to list polecony lub paczka pocztowa.
Mniejsze książki możemy wysłać dodatkowo zabezpieczone za dopłatą 2 zł
Faktura vat wystawiana jest na życzenie klienta.
W razie jakichkolwiek problemów, mogą Państwo liczyć na pomoc naszego zespołu.
W przypadku zaginięcia przesyłki prosimy o kontakt.