ISBN: |
978[zasłonięte][zasłonięte]64437 |
Wymiar: |
17.0x24.0cm |
Nr wydania: |
2 |
Seria: |
- |
Ilość stron: |
692 |
Ocena: |
- |
Waga: |
1,11 kg |
Indeks: |
617[zasłonięte]01549KS |
Rok wydania: |
2013 |
Stan: |
Nowa |
Autor: |
Stevens Robert J. |
Rodzaj okładki: |
Twarda |
Wydawca: |
Wolters Kluwer |
Opis książki
Tytuł oryginału: Strategic Marketing for Health Care Organizations
Zwiększenie skuteczności działania opieki zdrowotnej wymaga - podobnie jak w przypadku innych gałęzi gospodarki - podejścia marketingowego do tego sektora. Konieczne jest ponadto uwzględnienie w strategii marketingowej złożonego i wielowymiarowego systemu przepływów finansowych i przepływu informacji, właściwych sektorowi opieki zdrowotnej.
Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej to pionierski podręcznik ujmujący w przekrojowy sposób najważniejsze zagadnienia marketingu strategicznego oraz jego rolę w sektorze usług zdrowotnych. W książce autorzy zawarli m.in.:
- opis sektora usług zdrowotnych oraz roli, jaką odgrywa w nim marketing;
- analizę procesów psychologicznych, które wpływają na decyzje pacjentów dotyczące usług zdrowotnych;
- omówienie problemu asymetrii informacji oraz systemów jej rozpowszechniania wśród konsumentów opieki zdrowotnej;
- tematy związane z segmentacją rynku oraz pozycjonowaniem poszczególnych usług medycznych;
- zagadnienia polityki cenowej oraz budowania marki w sektorze zdrowia;
- kwestie związane z promocją usług medycznych.