Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej

15-10-2014, 16:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 92 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4610325385
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 3   
Koniec: 15-10-2014 16:00:48

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]64437
Wymiar: 17.0x24.0cm
Nr wydania: 2
Seria: -
Ilość stron: 692
Ocena: -
Waga: 1,11 kg
Indeks: 617[zasłonięte]01549KS
Rok wydania: 2013
Stan: Nowa
Autor: Stevens Robert J.
Rodzaj okładki: Twarda
Wydawca: Wolters Kluwer

Opis książki

Tytuł oryginału: Strategic Marketing for Health Care Organizations
Zwiększenie skuteczności działania opieki zdrowotnej wymaga - podobnie jak w przypadku innych gałęzi gospodarki - podejścia marketingowego do tego sektora. Konieczne jest ponadto uwzględnienie w strategii marketingowej złożonego i wielowymiarowego systemu przepływów finansowych i przepływu informacji, właściwych sektorowi opieki zdrowotnej.

Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej to pionierski podręcznik ujmujący w przekrojowy sposób najważniejsze zagadnienia marketingu strategicznego oraz jego rolę w sektorze usług zdrowotnych. W książce autorzy zawarli m.in.:
  • opis sektora usług zdrowotnych oraz roli, jaką odgrywa w nim marketing;
  • analizę procesów psychologicznych, które wpływają na decyzje pacjentów dotyczące usług zdrowotnych;
  • omówienie problemu asymetrii informacji oraz systemów jej rozpowszechniania wśród konsumentów opieki zdrowotnej;
  • tematy związane z segmentacją rynku oraz pozycjonowaniem poszczególnych usług medycznych;
  • zagadnienia polityki cenowej oraz budowania marki w sektorze zdrowia;
  • kwestie związane z promocją usług medycznych.
Zobacz także...