Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing strategiczny w opiece... [nowa]

04-03-2012, 12:18
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 160.70 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 2097029215
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 03-03-2012 20:07:17
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej

Kotler Philip, Shalowitz Joel, Stevens Robert J.

Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]64115
  • liczba stron: 832
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: wolters kluwer polska
  • seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-10
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Zwiększenie skuteczności działania opieki zdrowotnej wymaga - podobnie jak w przypadku innych gałęzi gospodarki - podejścia marketingowego do tego sektora. Konieczne jest ponadto uwzględnienie w strategii marketingowej złożonego i wielowymiarowego systemu przepływów finansowych i przepływu informacji, właściwych sektorowi opieki zdrowotnej. Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej to pionierski podręcznik ujmujący w przekrojowy sposób najważniejsze zagadnienia marketingu strategicznego oraz jego rolę w sektorze usług zdrowotnych. W książce autorzy zawarli m.in.:- opis sektora usług zdrowotnych oraz roli, jaką odgrywa w nim marketing;- analizę procesów psychologicznych, które wpływają na decyzje pacjentów dotyczące usług zdrowotnych;- omówienie problemu asymetryczności informacji oraz systemów jej rozpowszechniania wśród konsumentów opieki zdrowotnej;- tematy związane z segmentacją rynku oraz pozycjonowaniem poszczególnych usług medycznych;- zagadnienia polityki cenowej oraz budowania marki w sektorze zdrowia;- kwestie związane z reklamą i promocją usług medycznych.


    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.