Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing strategiczny w opiece... [nowa]

28-02-2012, 15:39
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 159.50 zł      Aktualna cena: 159.50 zł     
Użytkownik TechBook
numer aukcji: 2030965338
Miejscowość Warszawa
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 13   
Koniec: 31-01-2012 13:40:20
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej

Wydawnictwo:wolters kluwer polska
Ilość stron:832
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]64115
seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
Rok wydania: 2011
Opis:

Zwiększenie skuteczności działania opieki zdrowotnej wymaga - podobnie jak w przypadku innych gałęzi gospodarki - podejścia marketingowego do tego sektora. Konieczne jest ponadto uwzględnienie w strategii marketingowej złożonego i wielowymiarowego systemu przepływów finansowych i przepływu informacji, właściwych sektorowi opieki zdrowotnej. Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej to pionierski podręcznik ujmujący w przekrojowy sposób najważniejsze zagadnienia marketingu strategicznego oraz jego rolę w sektorze usług zdrowotnych. W książce autorzy zawarli m.in.:- opis sektora usług zdrowotnych oraz roli, jaką odgrywa w nim marketing;- analizę procesów psychologicznych, które wpływają na decyzje pacjentów dotyczące usług zdrowotnych;- omówienie problemu asymetryczności informacji oraz systemów jej rozpowszechniania wśród konsumentów opieki zdrowotnej;- tematy związane z segmentacją rynku oraz pozycjonowaniem poszczególnych usług medycznych;- zagadnienia polityki cenowej oraz budowania marki w sektorze zdrowia;- kwestie związane z reklamą i promocją usług medycznych.



Zobacz nasze pozostałe aukcje

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zapraszam serdecznie.