Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

21-10-2014, 22:27
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 54.67 zł     
Użytkownik Lideria.pl
numer aukcji: 4629597496
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 21-10-2014 21:30:34

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

biuro

Lideria - Biuro

+48 22[zasłonięte]695-45
[zasłonięte]@lideria.pl


dostawa
Sprawdź szczegóły w :
"Dostawa i płatność"

Odbiór osobisty
w Warszawie

Nie wysyłamy paczek
za granicę.






produkt

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

Autor: Małgorzata Michalik, Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk

ilość stron: 320
oprawa: miękka
format: 165x240

data wydania: 2011
wydawca: Wolters Kluwer

EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]64109

Książka stanowi pierwsze w Polsce całościowe opracowanie na temat marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Rynek farmaceutyczny jest rynkiem wyjątkowym: rozwija się bardzo szybko, panuje na nim ostra konkurencja, a przy tym podlega on ścisłym uregulowaniom prawnym i dlatego państwo często ingeruje w mechanizm jego działania.
Autorzy omówili cechy tego rynku, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie zagadnienia, jak:
- zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych strategii marketingowych stosowanych na rynku farmaceutycznym,
- strategia produktu na rynku farmaceutycznym - cykl życia leku, strategie wprowadzania go na rynek, rola opakowania, sposoby budowania pozycji marki,
- zasady tworzenia cen i marż handlowych oraz stosowania opustów cenowych,
- zasady marketingowego zarządzania hurtowniami i aptekami - strategia dystrybucji, rola hurtu, budowanie wizerunku apteki oraz zasady merchandisingu aptecznego,
- reklama, promocja, public relations i programy lojalnościowe na rynku farmaceutycznym, nowoczesne formy komunikacji marketingowej.


    Jak nie płacić za dostawę?


    1. Przy zakupie dowolnej pozycji z kategorii:  Darmowa dostawa
    2. Do pozycji oznaczonych darmową wysyłką możesz dodać przedmioty
         z naszych pozostałych aukcji, a paczkę i tak wyślemy bezpłatnie!
    

Jak kupić przedmioty z kilku naszych aukcji
i zapłacić tylko raz za dostawę?


1. Dodaj wszystkie zakupione u nas PRZEDMIOTY do koszyka      
2. Przejdź do koszyka, zaznacz wybrane pozycje i kliknij przycisk  


Uwaga! Nie używaj przycisku "Kup Teraz" dla każdej aukcji osobno!
Wystarczy tylko raz potwierdzić zakup w koszyku.