Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING SPRZEDAŻY WYROBÓW PRZEMYSŁOWYCH Nowa

26-06-2012, 23:00
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 17.10 zł     
Użytkownik hirudina
numer aukcji: 2356586149
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 13   
Koniec: 17-06-2012 11:49:36

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2004
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

e-mail: [zasłonięte]@hirudina.pl
tel. stacjonarny: (32)[zasłonięte]352-04
tel. komórkowy: 513-[zasłonięte]-833
komunikator: [zasłonięte]40558

Adres sklepu: ul. Księdza Bednorza 14
(pod apteką)
Katowice-Szopienice

Godziny pracy: Pon - Pt: 8.30 – 16.30

Lokalizacja sklepu:


Przelew na konto mBank:
16 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 406776

Wszystkie zamówienia realizowane
są przez Pocztę Polską.

Książki wysyłamy zgodnie z
wyborem opcji:
- po wpłacie na konto
- za pobraniem
Wysyłamy również
za granicę!

Koszty przesyłki są u nas
zawsze zgodne
z aktualnym cennikiem
Poczty Polskiej.

Odbiór osobisty: Po odbiór książek serdecznie zapraszamy do naszej księgarni w Katowicach-Szopienicach
(adres powyżej)


WYSYŁKA DZISIAJ !!!

CODZIENNIE W DNI ROBOCZE

WYSTARCZY DO GODZ. 13.00 wysłać do nas:

1) deklarację odbioru przesyłki "za pobraniem"
lub
2) skan przelewu
albo
3) wpłacić za pośrednictwem "Płacę z Allegro"



MARKETINGOWE CZYNNIKI ROZWOJU SPRZEDAŻY WYROBÓW PRZEMYSŁOWYCH

pod redakcją Andrzeja Podobińskiego



Stan książki: NOWA
Wydawnictwo: AGH Kraków
Stron: 164
Okładka: miękka
Format: B5

Spis treści:

Wstęp ......................................................... 5

1. Podstawowe strategie marketingowe wobec konkurentów............ 7
Andrzej Podobiński
1.1. Strategia luk rynkowych ..................................... 10
1.2. Strategia imitacji ........................................... 11
1.3. Strategia kooperacji......................................... 14
1.4. Strategia walki............................................. 15

2. Marketingowe strategie osiągania przewagi konkurencyjnej .......... 22
Andrzej Podobiński
2.1. Strategia sprzedaży produktów przedsiębiorstwa po niskich cenach .... 22
2.2. Strategia różnicowania produktów wytwarzanych przez przedsiębiorstwo w stosunku do produktów konkurentów...... 24
2.3. Strategia koncentracji produkcji przedsiębiorstwa w wybranych segmentach rynku............................... 25

3. Projektowanie produktu ........................................ 27
Marek Dudek, Gabriela Mazur, Zygmunt Mazur, Jacek Obrzud
3.1. Proces przygotowania produkcji............................... 29
3.2. Zarządzanie informacją w procesach przygotowania produkcji....... 38
3.3. Procedura wdrażania nowego wyrobu w małych i średnich przedsiębiorstwach .......................................... 50

4. Marketingowe strategie cen..................................... 57
Andrzej Podobiński
4.1. Marketingowa koncepcja ceny ................................ 57
4.2. Rola ceny w strategii cenowej przedsiębiorstwa................... 60
4.3. Strategia ceny wysokiej (skimming)............................ 62
4.4. Strategia ceny neutralnej..................................... 63
4.5. Strategia ceny niskiej........................................ 64

5. Strategie dystrybucji wyrobów przemysłowych ..................... 67
Ewa Prymon-Ryś, Wiesław Waszkielewicz
5.1. Strategiczne ujęcie dystrybucji w marketingowym zarządzaniu przedsiębiorstwem.......................................... 67
5.2. Funkcje dystrybucji w marketingu przemysłowym ................ 75
5.3. Charakterystyka kanałów hirudina dystrybucji produktów przemysłowych 81

6. Działania public relations........................ .............. 90
Beata Tarczydło
6.1. Istota, narzędzia i funkcje public relations
przedsiębiorstwa przemysłowego............................... 90
6.2. Wizerunek producenta dóbr przemysłowych ...................... 95
6.3. Wpływ public relations na rozwój sprzedaży produktów przemysłowych ............................................ 98
6.4. Kształtowanie relacji w procesach sprzedaży przedsiębiorstw przemysłowych............................................ 99
6.5. Wybrane wyniki badań .......................................103

7. Targi i wystawy gospodarcze oraz ich znaczenie w procesie sprzedaży produktów przemysłowych ......................................118
Anita Proszowska
7.1. Targi w programie promocyjnym przedsiębiorstw przemysłowych .... 118
7.2. Informacyjna rola targów .....................................128
7.3. Wpływ udziału w targach na proces zakupu i sprzedaży dóbr przemysłowych............................................141

Załącznik........................................................152
Literatura........................................................156




CHCESZ PRZED ZAKUPEM ZAPOZNAĆ SIĘ Z OFEROWANĄ KSIĄŻKĄ
NAPISZ DO NAS MAILA, A OTRZYMASZ

DARMOWY FRAGMENT!!!

MARKETING SPRZEDAŻY WYROBÓW PRZEMYSŁOWYCH  Nowa



Zobacz nasze pozostałe oferty: Panelealle

Komentarze

Panelealle galerie sprzedazy