WYSYŁKA DZISIAJ !!!
CODZIENNIE W DNI ROBOCZE
WYSTARCZY DO GODZ. 13.00 wysłać do nas:
1) deklarację odbioru przesyłki "za pobraniem" lub 2) skan przelewu albo 3) wpłacić za pośrednictwem "Płacę z Allegro"
MARKETINGOWE CZYNNIKI ROZWOJU SPRZEDAŻY WYROBÓW PRZEMYSŁOWYCH
pod redakcją Andrzeja Podobińskiego
Stan książki: NOWA
Wydawnictwo: AGH Kraków
Stron: 164
Okładka: miękka
Format: B5
Spis treści:
Wstęp ......................................................... 5
1. Podstawowe strategie marketingowe wobec konkurentów............ 7
Andrzej Podobiński
1.1. Strategia luk rynkowych ..................................... 10
1.2. Strategia imitacji ........................................... 11
1.3. Strategia kooperacji......................................... 14
1.4. Strategia walki............................................. 15
2. Marketingowe strategie osiągania przewagi konkurencyjnej .......... 22
Andrzej Podobiński
2.1. Strategia sprzedaży produktów przedsiębiorstwa po niskich cenach .... 22
2.2. Strategia różnicowania produktów wytwarzanych
przez przedsiębiorstwo w stosunku do produktów konkurentów...... 24
2.3. Strategia koncentracji produkcji przedsiębiorstwa
w wybranych segmentach rynku............................... 25
3. Projektowanie produktu ........................................ 27
Marek Dudek, Gabriela Mazur, Zygmunt Mazur, Jacek Obrzud
3.1. Proces przygotowania produkcji............................... 29
3.2. Zarządzanie informacją w procesach przygotowania produkcji....... 38
3.3. Procedura wdrażania nowego wyrobu w małych i średnich przedsiębiorstwach .......................................... 50
4. Marketingowe strategie cen..................................... 57
Andrzej Podobiński
4.1. Marketingowa koncepcja ceny ................................ 57
4.2. Rola ceny w strategii cenowej przedsiębiorstwa................... 60
4.3. Strategia ceny wysokiej (skimming)............................ 62
4.4. Strategia ceny neutralnej..................................... 63
4.5. Strategia ceny niskiej........................................ 64
5. Strategie dystrybucji wyrobów przemysłowych ..................... 67
Ewa Prymon-Ryś, Wiesław Waszkielewicz
5.1. Strategiczne ujęcie dystrybucji w marketingowym zarządzaniu przedsiębiorstwem.......................................... 67
5.2. Funkcje dystrybucji w marketingu przemysłowym ................ 75
5.3. Charakterystyka kanałów hirudina dystrybucji produktów przemysłowych 81
6. Działania public relations........................ .............. 90
Beata Tarczydło
6.1. Istota, narzędzia i funkcje public relations
przedsiębiorstwa przemysłowego............................... 90
6.2. Wizerunek producenta dóbr przemysłowych ...................... 95
6.3. Wpływ public relations na rozwój sprzedaży produktów przemysłowych ............................................ 98
6.4. Kształtowanie relacji w procesach sprzedaży przedsiębiorstw przemysłowych............................................ 99
6.5. Wybrane wyniki badań .......................................103
7. Targi i wystawy gospodarcze oraz ich znaczenie w procesie sprzedaży produktów przemysłowych ......................................118
Anita Proszowska
7.1. Targi w programie promocyjnym przedsiębiorstw przemysłowych .... 118
7.2. Informacyjna rola targów .....................................128
7.3. Wpływ udziału w targach na proces zakupu i sprzedaży dóbr przemysłowych............................................141
Załącznik........................................................152
Literatura........................................................156
CHCESZ PRZED ZAKUPEM ZAPOZNAĆ SIĘ Z OFEROWANĄ KSIĄŻKĄ NAPISZ DO NAS MAILA, A OTRZYMASZ DARMOWY FRAGMENT!!!
Zobacz nasze pozostałe oferty:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| | Panelealle |
|
|
|