Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing sportu Sznajder Andrzej PWE

04-03-2012, 12:49
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 57.50 zł     
Użytkownik mirom
numer aukcji: 2098800574
Miejscowość Wrocław
Zostało sztuk: 5    Wyświetleń: 7   
Koniec: 04-03-2012 15:31:11

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witamy na aukcji kolejnej pozycji
z naszej księgarni

 

O Nas

Sprzedażą przez internet zajmujemy się od roku 2000. Stawiamy na rzetelną, błyskawiczną i perfekcyjną realizację zamówień, a o wysokiej jakości obsługi Klienta, świadczą nasze komentarze oraz posiadany status:

SuperSprzedawca

Jest to gwarancja Bezpiecznych, Łatwych i Przyjemnych Zakupów.

Wysyłka
  1. Zamówiony towar wysyłamy Pocztą Polską jako list polecony lub paczka w terminie od 1 do 3 dni (dni robocze), czas ten liczony jest od momentu:
    • dokonania zakupu i wyboru formy zapłaty (Płatność przy odbiorze/pobranie)
    • zaksięgowania na naszym koncie wpłaty za zakupiony towar (Płatność z góry/przelew)
    Koszty wysyłki podawane są w opisie każdej aukcji i dotyczą danej książki (zależnie od wagi).
  2. Opakowanie stanowi koperta bezpieczna lub karton i opieczętowane jest nalepką "sportowo-medyczna". Uszkodzenie lub brak takiej świadczy o naruszeniu przesyłki.
  3. Jeśli po 7 dniach roboczych nie dotarła do Państwa przesyłka prosimy o informację o tym. Podamy nr listu wysyłkowego, z którym należy sprawdzić na swojej poczcie czy przesyłka nie "zalega"w urzędzie. W przeciwnym razie po 14 dniach roboczych od wysyłki złożymy reklamację na poczcie.

Nie czekamy do zakończenia aukcji - wysyłamy natychmiast!!

      Tytuł
      Marketing sportu

      Marketing sportu Sznajder Andrzej PWE

       

      Autor
      Sznajder Andrzej

      Opis

      Wydawnictwo Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
      ISBN 978-83-[zasłonięte]-1991-5

      Warszawa 2011, wydanie 2,  format 160 x235, objętość 232 str., oprawa miękka

      Współcześnie organizacje sportowe funkcjonują w warunkach rynkowych i kierujący nimi powinni dysponować umiejętnościami i narzędziami przydatnymi w takich okolicznościach. Takim systemem narzędzi jest marketing, który także podlega zmianom i którego zasięg wyraźnie rośnie. Przedmiotem niniejszej książki jest pokazanie potrzeb i sposobów działań marketingowych klubów i innych organizacji sportowych w warunkach istnienia i rozwoju rynku sportu. Książka zawiera wiele polskich i zagranicznych przykładów i studiów przypadku, które są niezwykle pomocne przy poznawaniu praktycznych stron marketingu sportu oraz przy tworzeniu własnych koncepcji działań marketingowych.

      Prof. Andrzej Sznajder zebrał tę wiedzę z myślą o studentach uczelni ekonomicznych i akademii wychowania fizycznego, a także osobach profesjonalnie związanych z podmiotami rynku sportu:

      •klubami sportowymi,

      •związkami sportowymi,

      •przedsiębiorstwami rozważającymi inwestowanie w sport,

      •mediami realizującymi transmisje sportowe.

      Spis Treści

      Wstęp
      Rozdział 1
      Rozwój współczesnego sportu - profesjonalizacja, komercjalizacja
      i globalizacja
      1.1.Profesjonalizacja i komercjalizacja sportu
      1.2. Umiędzynarodowienie i globalizacja sportu
      Rozdział 2
      Koncepcja marketingu sportu i jego uwarunkowania
      2.1. Relacje między sportem a biznesem
      2.2. Marketing przez sport
      2.3. Marketing sportu
      2.4. Etapy rozwoju marketingu sportu
      Analizy studiów przypadków
      Analiza studium przypadku 2.1
      Marketing przez sport w kampanii promocyjnej firmy Coca-Cola
      "Piłka zbliża. Podaj dalej"
      Analiza studium przypadku 2.2
      Koncepcja powiązań między biznesem a sportem.
      Przypadek firmy Comarch i KS Cracovia
      Analiza studium przypadku 2.3
      Połączenie Lecha Poznań i Amiki Wronki jako fuzja komplementarna Analiza studium przypadku 2.4
      Nowa strategia marketingowa klubu FC Barcelona
      Rozdział 3
      Charakterystyka rynku sportu
      3.1. Specyficzne cechy rynku sportu
      3.2. Rodzaje podmiotów na rynku sportu
      3.3. Kluby sportowe jako podmioty prowadzące działania marketingowe
      i źródła ich przychodów
      3.4. Rynek sportu a rynek reklamowo-sponsoringowy (promocyjny)
      3.5. Pierwotny a wtórny rynek sportu
      Rozdział 4
      Podmioty na rynku sportu
      4.1. Nabywcy (kibice) na rynku sportu i segmentacja rynku
      4.2. Pośrednicy na rynku sportu i inne firmy usługowe
      4.3. Zarządzanie relacjami z klientami organizacji sportowych
      Produkty sportu
      5.1. Istota produktów sportu
      5.2. Produkty sportu sprzedawane w sposób scentralizowany i zdecentralizowany
      5.3. Infrastruktura sportu
      5.4. Produkty klubowe - merchandising
      5.5. Prawa telewizyjne jako produkty sportu
      5.6. Marka organizacji sportowych i strategie marki
      Analizy studiów przypadków
      Analiza studium przypadku 5.1
      Bundesliga jako produkt i sposoby pozyskiwania przychodów
      przez organizację nią zarządzającą
      Analiza studium przypadku 5.2
      English Premier League jako produkt i źródła przychodów
      Analiza studium przypadku 5.3
      Zmiana systemu identyfikacji wizualnej
      Międzynarodowej Federacji Koszykówki (FIBA)
      Rozdział 6
      Dystrybucja i ceny produktów sportu
      6.1. Pośrednicy handlowi i systemy dystrybucji
      6.2. Sposoby ustalania cen i strategie cenowe
      Rozdział 7
      Promocja organizacji sportowych
      7.1. Charakterystyka promocji i przydatność różnych jej form
      w marketingu sportu
      7.2. Zakres decyzji promocyjnych organizacji sportowych
      7.3. Formy promocji stosowane przez organizacje sportowe
      Rozdział 8
      Nowe media w marketingu organizacji sportowych
      8.1.. Charakterystyka Internetu i jego przydatność w marketingu sportu
      8.2. Działania promocyjne organizacji sportowych w Internecie i programy
      lojalnościowe
      8.3. Charakterystyka witryny WWW w marketingu klubu sportowego
      Rozdział 9
      Sponsoring sportu
      9.1. Charakterystyka sponsoringu sportu i jego uwarunkowania
      9.2. Rozwój sponsoringu i czynniki zwiększające szanse organizacji
      sportowych na pozyskiwanie sponsorów
      9.3. Rodzaje sponsoringu
      9.4. Zakres decyzji podejmowanych przez sponsora
      9.5. Analiza skuteczności i efektywności sponsoringu
      9.6. Zasady opracowywania właściwej oferty dla sponsora
      przez organizację sportową
      Analiza studium przypadku
      Analiza studium przypadku 9.1
      Oferta ATP dla sponsorów
      Zakończenie
      Bibliografia

      Uwagi

      Kupując na kilku naszych aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz - jej koszt zależny jest od wagi książek, o kalkulację kosztów prosimy pytać w mailu. Kupujący otrzyma paragon lub fakturę.

      NAJBARDZIEJ POSZUKIWANE KSIĄŻKI
      ZAWSZE W ATRAKCYJNEJ CENIE!
      Na Skróty
      dodaj do ulubionych sprzedawców nasz sklep allegro nasze pozostałe aukcje
      Płatności

      Płatności można dokonywać na nasze konto mBank:

      logo mBank

      10 1140 [zasłonięte]40[zasłonięte]02 4[zasłonięte]920 71

      Koszty Wysyłki
      koszty przesyłki
      Odbiór Osobisty

      Po zakupione towary zapraszamy do naszej siedziby:

      Stadion Olimpijski we Wrocławiu
      Księgarnia w HALI WIELOFUNKCYJNEJ AWF
      Al. J.I. Paderewskiego 35
      51-612 Wrocław

      Przy odbiorze osobistym można zapłacić na miejscu gotówką lub kartą kredytową.

      Kontakt z Nami

      allegro[na]sportowo-medyczna.pl
      Telefon: 071 [zasłonięte]347 30
      Gadu-Gadu:

      • Mirek, status:
      • Robert, status: