Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing sportu - Sznajder Andrzej

09-10-2014, 11:30
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 44 zł     
Użytkownik Piotr26047
numer aukcji: 4591102427
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 6   
Koniec: 09-10-2014 11:19:41

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nowa strona 3
 
 
 
   

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24

tel.  501 [zasłonięte] 370

519 [zasłonięte] 288

504 [zasłonięte] 187

[zasłonięte]@tlen.pl


 
   

Książkę wysyłam listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy 

ul. Jana Pawła II 24

 

 
   

Wpłata na konto:

 Alior Bank

21 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 798709


 

 
    Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.
 
Marketing sportu
Sznajder Andrzej

wydawnictwo PWE
wydanie 2008 r.
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1739-3
Format: 16.2x23.7 cm, 232 stron
Oprawa: Miękka
Wydanie: 1

Opis książki Marketing sportu :
Sport podlega procesowi profesjonalizacji i komercjalizacji, co prowadzi do przekształcania się go w konkurowanie sportowców i klubów sportowych w celu osiągnięcia sukcesu ekonomicznego. W Marketingu sportu Autor charakteryzuje rynek sportu i jego rozwój oraz pokazuje, że w coraz większym stopniu staje się on globalny. Podkreśla, iż kluby sportowe przekształcają się ze stowarzyszeń sportowych w spółki kapitałowe, co powoduje, że muszą się kierować zasadą ekonomiczności działania i stosować narzędzia konkurencji na rynku. W działaniach marketingowych kluby-spółki dążą do identyfikacji nabywców produktów sportu oraz dostosowywania ich do potrzeb tych nabywców, kształtowania ich cen, kanałów dystrybucji i promocji. Do analizowanych produktów sportu Autor zalicza zarówno imprezy sportowe, jak i produkty klubowe dla kibiców, oferty sponsorskie i prawa do transmisji wydarzeń sportowych w mediach tradycyjnych i nowych mediach (w Internecie i za pośrednictwem telefonii mobilnej).
Książka zawiera liczne polskie i zagraniczne przykłady stosowania działań marketingowych przez kluby i inne organizacje sportowe.