|
|
Księgarnia
PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24
tel. 501 [zasłonięte] 370
519 [zasłonięte] 288
504 [zasłonięte] 187
[zasłonięte]@tlen.pl
|
|
|
|
Książkę wysyłam listem poleconym
lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty
na konto.
Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę
VAT.
W tytule
przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.
Odbiór osobisty:
Księgarnia PIM, Tychy
ul. Jana Pawła II 24
|
|
|
|
Wpłata na konto:
Alior Bank
21 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 798709
|
|
|
|
Bez względu na ilość zakupionych
książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on
maksymalnie 10 zł.
|
| |
Marketing sportu Sznajder
Andrzej
wydawnictwo PWE wydanie 2008 r. ISBN:
978-83-[zasłonięte]-1739-3 Format: 16.2x23.7 cm, 232 stron Oprawa:
Miękka Wydanie: 1
Opis książki Marketing sportu : Sport
podlega procesowi profesjonalizacji i komercjalizacji, co prowadzi
do przekształcania się go w konkurowanie sportowców i klubów
sportowych w celu osiągnięcia sukcesu ekonomicznego. W Marketingu
sportu Autor charakteryzuje rynek sportu i jego rozwój oraz
pokazuje, że w coraz większym stopniu staje się on globalny.
Podkreśla, iż kluby sportowe przekształcają się ze stowarzyszeń
sportowych w spółki kapitałowe, co powoduje, że muszą się kierować
zasadą ekonomiczności działania i stosować narzędzia konkurencji na
rynku. W działaniach marketingowych kluby-spółki dążą do
identyfikacji nabywców produktów sportu oraz dostosowywania ich do
potrzeb tych nabywców, kształtowania ich cen, kanałów dystrybucji i
promocji. Do analizowanych produktów sportu Autor zalicza zarówno
imprezy sportowe, jak i produkty klubowe dla kibiców, oferty
sponsorskie i prawa do transmisji wydarzeń sportowych w mediach
tradycyjnych i nowych mediach (w Internecie i za pośrednictwem
telefonii mobilnej). Książka zawiera liczne polskie i
zagraniczne przykłady stosowania działań marketingowych przez kluby
i inne organizacje sportowe.
|
|