Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING SPORTU /SZNAJDER ANDRZEJ

28-02-2012, 16:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 50.90 zł     
Użytkownik proksiegarnia
numer aukcji: 2032302714
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 17   
Koniec: 31-01-2012 23:50:47

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Untitled Document

Przesylki realizujemy za posrednictwem:

oraz firmy kurierskiej:


Nie prowadzimy odbiorów osobistych!

Klikajac "Kup teraz", akceptujesz regulamin aukcji zawarty w zakladce "O mnie".

Numer konta znajda Państwo w zakladce "O mnie".


Marketing sportu



Współcześnie organizacje sportowe funkcjonują w warunkach rynkowych i kierujący nimi powinni dysponować umiejętnościami i narzędziami przydatnymi w takich okolicznościach. Takim systemem narzędzi jest marketing, który także podlega zmianom i którego zasięg wyraźnie rośnie. Przedmiotem niniejszej książki jest pokazanie potrzeb i sposobów działań marketingowych klubów i innych organizacji sportowych w warunkach istnienia i rozwoju rynku sportu. Książka zawiera wiele polskich i zagranicznych przykładów i studiów przypadku, które są niezwykle pomocne przy poznawaniu praktycznych stron marketingu sportu oraz przy tworzeniu własnych koncepcji działań marketingowych.

Prof. Andrzej Sznajder zebrał tę wiedzę z myślą o studentach uczelni ekonomicznych i akademii wychowania fizycznego, a także osobach profesjonalnie związanych z podmiotami rynku sportu:

•klubami sportowymi,
•związkami sportowymi,
•przedsiębiorstwami rozważającymi inwestowanie w sport,
•mediami realizującymi transmisje sportowe.



Oprawa: Kartonowa Foliowana
Format: 16.2x23.7cm
Ilość stron: 316
Wydanie: 2
Rok wydania: 2011